Archief - TK/TR GTA4, Uncharted, en meer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeertCab

Legacy Member
Enkele games te koop aangeboden, of te ruilen tegen andere leuke spellen.

Gaan weg omdat er zelden nog mee gespeeld wordt, zijn allemaal nog in een zeer goede staat.

- GTA 4 (verkocht)
- Uncharted: Drake's fortune (verkocht)
- Ridge Racer 7
- Tomb Raider: Underworld (verkocht)
- Ratchet & Clank: Tools of Destruction

Kan afgehaald worden, of verstuurd.

Bieden kan alleen EXCL..
Ruilen kan ook ---> Stel maar iets voor.
De spellen moeten niet weg dus ik behoud me het recht ....

randal

Legacy Member
GeertCab zei:
Heb Motorstorm 1 al helemaal uitgespeeld, heb je misschien nog andere suggesties?

nog niet helaas.. ik heb nog merc2 en kane en lynch liggen, maar die heb ik nog niet helemaal uit...

PRQPHET

Legacy Member
randal zei:
nog niet helaas.. ik heb nog merc2 en kane en lynch liggen, maar die heb ik nog niet helemaal uit...

is kane & lynch de moeite om met 2 te spelen? :)
zoja, waar kan je dit spel het beste mee vergelijken:p

grts

randal

Legacy Member
freakblade zei:
is kane & lynch de moeite om met 2 te spelen? :)
zoja, waar kan je dit spel het beste mee vergelijken:p

grts

je kan co-op, maar niet online met zijn twee spelen..
tis een 3 person shooter.. je kan dekking zoeken, en soms moet je je teammembers wat sturen, ..... en tis behoorlijk knallen

GeertCab

Legacy Member
sebstu zei:
Uncharted: Drake's fortune of RR7 tegen fifa09?

Heb zelf Fifa 10, zou beetje gek zijn om Fifa 09 dan te nemen, heb je misschien nog leuke suggesties?

GeertCab

Legacy Member
~D3L3T3~ zei:
interesse in mx vs atv untamed (promo nieuw)?

Kon het spel niet, heb wat trailers gezien. Vind het nogal erg veel van motorstorm weg hebben. Niet zo echt in geïnteresseerd, niets van actie of shooter?

Deletos

Legacy Member
GeertCab zei:
Kon het spel niet, heb wat trailers gezien. Vind het nogal erg veel van motorstorm weg hebben. Niet zo echt in geïnteresseerd, niets van actie of shooter?


voorlopig enkel mx vs atv te ruil

Light

Legacy Member
Socom confrontation (usa)
of
Tom Clancy End War

tegen ridge racer?

Blazinn

Legacy Member
Indien je GTA IV nog kwijt wil, eventueel tegen SOCOM: Confrontation.

Leopold1964

Legacy Member
hoeveel zou je willen voor GTA 4?
is deze de platinum of de gewone?
mvg!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan