Archief - [TK/TR] Soul Calibur 4, Oblivion, GTA IV

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dragon Racing

Legacy Member
Need For speed undercover tegen Soul Caliber 4 of The Orange box

bombombom

Legacy Member
Burnout paradise (niet de ultimate box)

vs

soulcalibre4??

Ik sta er wel op dat je eerst verzend omdat je nog geen itrader hebt en laag postaantal

Junzo

Legacy Member
bombombom zei:
Burnout paradise (niet de ultimate box)

vs

soulcalibre4??

Ik sta er wel op dat je eerst verzend omdat je nog geen itrader hebt en laag postaantal

Wat is eigenlijk het verschil tussen de normale Burnout Paradise en de Ultimate Box qua betalende downloadable content? Ik weet dat de free content erin zit, maar die kan ik evt. zelf wel downloaden dan.

Dragon Racing

Legacy Member
Junzo zei:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de normale Burnout Paradise en de Ultimate Box qua betalende downloadable content? Ik weet dat de free content erin zit, maar die kan ik evt. zelf wel downloaden dan.

Bij de originele Burnout moet je het "Cagney Pack" en het "Bike Pack" zelf downloaden.

Deze zijn gratis.

Maar voor het "Party Pack", moet je wel gaan betalen.


Maar als je de ultimate box neemt, dan zit dat "party pack" er gratis bij.

Dan spaar je toch al wat geld uit.


Ook als je de "ultimate box" neemt, ga je minder ruimte nodig hebben op je HD omdat je dus die extra content niet meer moet dowloaden.

Junzo

Legacy Member
mohaa51 zei:
Mijn bod over het hoofd gezien?:)

Ja sorry. Ik heb eerder de neiging om spellen te ruilen, maar 30 euro voor GTA IV en je hebt een deal (ik weet dat het het dubbele is, maar hij is van mijn broer en dat is wat hij vraagt...). Ruilen tegen een ander recent spel is zonder opleg.

Junzo

Legacy Member
Dragon Racing zei:
Bij de originele Burnout moet je het "Cagney Pack" en het "Bike Pack" zelf downloaden.

Deze zijn gratis.

Maar voor het "Party Pack", moet je wel gaan betalen.


Maar als je de ultimate box neemt, dan zit dat "party pack" er gratis bij.

Dan spaar je toch al wat geld uit.


Ook als je de "ultimate box" neemt, ga je minder ruimte nodig hebben op je HD omdat je dus die extra content niet meer moet dowloaden.

Bedankt, dan heb ik toch liever de Ultimate Box, want ik heb nu al last met te weinig plaats op mijn harde schijf ...

bombombom

Legacy Member
wat dragon racing zegt is waar maar de party pack is imo niet zo geweldig.

alsook een citaat van game reviewer:
So is the Party Pack DLC worth the coin? If you have some mates who come round and don’t cringe at the idea of playing some games and having a few drinks or just relaxing (depending on your age) then it will find a spot on the shelf right in between Rock Band and Singstar. It offers a great experience that can be enjoyed by everyone! If you mainly rock it solo, then you aren’t going to gain a lot from having the party pack

(veel te simpel voor solo te spelen.)


http://rebornonline.wordpress.com/2009/02/11/burnout-party-pack-worth-the-coin/

mohaa51

Legacy Member
Junzo zei:
Ja sorry. Ik heb eerder de neiging om spellen te ruilen, maar 30 euro voor GTA IV en je hebt een deal (ik weet dat het het dubbele is, maar hij is van mijn broer en dat is wat hij vraagt...). Ruilen tegen een ander recent spel is zonder opleg.

dan pas ik, daarvoor heb ik de game nieuw :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan