Archief - [TK/TR] Tekken 6,AssAssin's creed 2, Fallout3, Infamous, Prototype,

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Da_monk112

Legacy Member
Hoi, heb dus de volgende spellen te koop te ruil.

Tekken 6
Infamous
Prototype ( lichte schade aan voorkant doosje, disc zelf perfecte staat )
AssAssin's creed 2
Fallout 3

1 ding wel, mijn voorkeur gaat zeer fel naar ruilen, dus verkoop zou enkel doorgaan indien er echt een heel degelijk bod opstaat.

AssAssin's creed 2 staat ook int lijstje, maar ben nu druk bezig met em uit te spelen, dus indien geinteresseerd ik ga em tegen woensdag uithebben.


Zware voorkeur naar :

Modern warfare 2
Uncharted 2
Ratchet and clank crack in time


greets.

Juced

Legacy Member
MW2 tegen AC2? ik kan t pas binnen 2 weken opsturen heb weinig tijd met de examens en daarna ben ik op vakantie dus tijd genoeg om hem uit te spelen ..

greetz

gust

Da_monk112

Legacy Member
@bob , thx voor aanbod maar geen interesse in BL

@vic, ik ruil liefst geen 2 games tegen 1 , puur om het feit dat ik dan minder te spelen heb =p.

@juced : das een beetje zeer lang =p maar toch merciekes !

@ akamani : ik ga kijken of ik men 360 fightstick kan dualmodden zodat die ook werkt op ps3 , en wat men prijs gaat zijn . ik laat u ng iets weten , groetjes.


@goblin13 is mij goed als ge zoudt kunnen wachten tot vrijdag ? ik studeer in engeland, en vrijdagavond benk ktrug in belgie voor kerstvakantie =p dacht er gistere aan, en zou alles gemakkelijker maken.

@inzane : zit nix tussen wat mij interesseert, sorry, grtz

Goblin13

Legacy Member
Deal voor mij
stuur ma pm dan zal ik donderdag op post doen of mss woensdag v zekerheid zodat jij vrijdag zeker hebt

Da_monk112

Legacy Member
@ clipsky ; woops sorry was over uw post heengeglipt ;< . mw2 ging toch lichte voorkeur krijgen over u2 voor ac2, maar mercie voor aanbodje

@inmate : Ac2 is dus al weg
@yamasaki & six_am ; geen interess in die spellen

@s_kaiba ; heb eerlijk waar er geen flauw benul van , stel maar iets voor, en dan kijk ik gewoon of da geld enig nut voor mij heeft =p groetjes

Da_monk112

Legacy Member
EN laatste : vic voor mij is da goed -> uncharted 2 vs tekken 6 + euro, zal later nog pm sturen , heb atm geen tijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan