Archief - [TK][TR] - Verschillende games (o.a. Borderlands, Brütal Legend enz.)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sjoeantie

Legacy Member
Volgende games worden verkocht of geruild:

  • Borderlands [Min=25/Mee=30]
    [*]Brütal Legend [Min=30/Mee=35]
    [*]Batman Arkham Asylum [Min=25/Mee=30]
  • Prototype [Min=25/Mee=30]
    [*]Infamous SE [Min=20/Mee=25]
  • Rockband [Min=15/Mee=20]
  • UFC 2009 [Min=15/Mee=20]
  • 50 cent: blood on the sand [Min=15/Mee=20*]
    [*]COD 4 [Min=15/Mee=20]
  • NHL 09 [Min=15/Mee=20]
    [*]Far Cry 2 [Min=12,5/Mee=17,5]
  • PES 2009
  • [Min= 12,5/ Mee=17,5]
    [*]Dead Space [Min=11/Mee=16]
  • Army of Two [Min=10/Mee=15]
    [*]SBK08 [Min=10/Mee=15]
    [*]Virtua Tennis 3 [Min=10/Mee=15]
  • Fifa 09 [Min=7,5/Mee=10]
  • Pro Cycling Manager 2009 (PC!) [Min=20/Mee=25]

---Rood = Verkocht!---
---Prijzen zijn EXCL. Verzending!---
---Verzending = 3 euro (Kan voor 2 spellen!)---
---[Schuingedrukt] = Nieuw toegevoegd---


Voor te ruilen vooral interesse in het volgende:
  • James Bond - QoS
  • Turok
  • Sega Mega Ultimate Drive
  • Rockband 2
  • Saw: The Game
  • X-men Wolverine
  • Kane and Lynch
  • Little Big Planet
  • Formula One: Champion Edition
  • Guitar Hero - Aerosmith
  • Guitar Hero - Van Halen
  • Rockband - AC/DC
  • Rockband - The Beatles
  • Guitar Hero Drum!! [ENKEL HET DRUMTOESTEL]
  • RS-account (Duur is niet belangrijk!)
  • Saw the game

Bied er maar op los!:woohoo:

enZiiime

Legacy Member
Interesse in Fallout 3 GOTY? (dus incl de 5 expansions)

Nog vergeten te vermelden, eventueel interesse in Tomb Raider Underworld of Prince of Persia?

james is back

Legacy Member
Ik heb James Bond - QoS .
Zou graag met Borderlands ruilen.

Sjoeantie

Legacy Member
Omabroodje: 11excl of 14incl wil ik noteren, jou bod is onder de min prijs.
James is back: Nee, danku

Sjoeantie

Legacy Member
dvsfreak007: te laag, niet genoteerd
Forzaracing: excl. wil ik nog wel noteren...

Sjoeantie

Legacy Member
Omabroodje: zoals reeds vermeld verkoop ik niet onder de minimumprijs ook niet voor 1euro...
31 excl wil ik graag noteren :)

Forzaracing

Legacy Member
ok maak er maarexcl van dus 53 incl ? wanneer sluit je af ?

Sjoeantie

Legacy Member
omabroodje: ja je hebt gelijk, foutje van mezelf :)
mijn excuses
30excl is genoteerd :)

Sjoeantie

Legacy Member
Dus even round up van de zaken tot nu toe!
Infamous & Dead Space --> Omabroodje 30 excl.
Brutal Legend & Batman AA -->Forzaracing 50 excl.
Afsluitdatum: Woensdag 16/12 om 21.00 uur, Bij overbod wordt de afsluittijd verlengt met 1uur!

ThekillingGoku

Legacy Member
Brutal Legend & Batman AA --> Ikke :lol: 52 excl.
Da komt dan mooi uit op 55 incl.

Sjoeantie

Legacy Member
Enkel vandaag en tot 18.00 uur
Co-op-actie :) Borderlands, COD4 en Army of Two voor een meeneemprijs van 55 euro en de verzending van de 3 spellen is maar de helft als normaal 3 euro dus... Wie eerst is, heeft het pakket :applause: (Up1)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan