Archief - [TK/TR]Veel PS3 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

de-rector

Legacy Member
Hallo, volgende games zijn allemaal te koop of te ruil:

Littlebigplanet-15 euro
Killzone 2-20 euro
Resistance: fall of man-10 euro
Heavenly sword-verkocht
Prototype-25 euro
Infamous SE-verkocht
Wet-geruild
Brütal legend-35 euro
Valkyria chronicles-verkocht
Eternal sonata-verkocht
Prince of persia-15 euro
Batman:Arkham asylum-35 euro
Ratchet&Clank:tools of destruction-15 euro
Ratchet&clank:quest for booty-5 euro
Ratchet&clank:a crack in time-30 euro
Assassins creed 2-40 euro
Spiderman:web of shadows-10 euro
Uncharted: drake's fortune-15 euro
Dragon age:origins-45 euro
Resident evil 5-30 euro

De prijzen die achter de spellen staan zijn richtprijzen.
Ruilen heeft voorrang en ik ben vooral geïnteresseerd in:
Darksiders
Demon souls
Tekken 6

daydreamke

Legacy Member
Zijn die prijzen incl verzending en is killzone de versie met nederlandse of engelse stemmen?

de-rector

Legacy Member
Prijzen zijn exclusief verzendkosten, en het is met de engelse stemmen.

de-rector

Legacy Member
@Jonathan_d11: sorry, maar vind ik toch wat te weinig
@jikininki: deal, PM send
@vic: nee sorry, geen interesse
@souldoubt: prijs is goed voor mij, en het is compleet, maar de code die erbij zit voor een speciale kracht is wel al gebruikt geweest.

souldoubt

Legacy Member
Ok, geen probleem van die code. Je mag de betalingsgegevens doormailen.

de-rector

Legacy Member
Ok, mijn excuses voor late reactie, maar we zijn mijn huis aan het herschilderen, waardoor ik vrijwel geen mogelijkheid had om nog op de pc te komen. Heb trouwens ook nieuwe spellen aan de lijst toegevoegd.
@MRzone: ja ok, is goed voor mij, hoe zou je dit willen regelen?
@Malkavian: sorry, vind ik iets te weinig

MRzone

Legacy Member
de-rector zei:
Ok, mijn excuses voor late reactie, maar we zijn mijn huis aan het herschilderen, waardoor ik vrijwel geen mogelijkheid had om nog op de pc te komen. Heb trouwens ook nieuwe spellen aan de lijst toegevoegd.
@MRzone: ja ok, is goed voor mij, hoe zou je dit willen regelen?
@Malkavian: sorry, vind ik iets te weinig
ik stuur je een pm voor het afhandelen.

cerb69

Legacy Member
Valkyria Chronicles heb ik een maand gelede nieuw gekocht voor 30€ in de game mania.

In ieder geval, 20€ incl voor eternal sonata indien in belgische versie, non platinum en in goede staat.
Je ziet maar wat je ermee doet. :)

Malkavian

Legacy Member
Yeah, Valkyria Chronicles ligt voor 30 euro in Waasland Shopping. Dus voor 30 heb ik het nieuw, kvind dan 20 voor een 2de hands een mooie prijs. niet?

de-rector

Legacy Member
@cerb69: voor 25 incl kan je hem hebben
@malkavian: wist ik niet, voor 25 incl kan je hem dan hebben

lord of king

Legacy Member
borderlands ruilen tegen assassin's creed 2 of crack in time?
Ik bied ook 5 incl op quest for body
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan