Archief - [TK/TR]Waardebon 80€ voor consoleshop.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SimonABC

Legacy Member
games die ik zoek nog voor ps3:
- Endwar
- GRID
- Stranglehold
- Ratchet & Clank (ps3)
- UFC
- Soul Calibur 4
- Assasin's Creed
- Dead Space
- Killzone 2
- ...

ik dacht aan 3 van deze lijst voor mijn bon van 80€? indien je er maar 2 uit de lijst hebt, kan je zelf een 3de voorstellen...

Grtz!

rafbanaan

Legacy Member
Ik heb endwar liggen.
Met red faction guerilla derbij ?

SimonABC

Legacy Member
WTFMAN zei:
Ik heb UFC 2009 + Condemned 2 + Sc4 ( wel promocopy )

Bedankt voor reacties, ik denk dat condemned echter niet mijn type game is, ik zal eens wat reviews opzoeken. Indien interesse zal ik u PM sturen.

Indien je nog andere games zou liggen hebben moogt ge het altijd laten weten.

rafbanaan zei:
Ik heb endwar liggen.
Met red faction guerilla derbij ?

Zelfde geldt voor u, ik ga eens wat reviews van Red Faction opzoeken en dan laat ik iets weten.

Grtz

SimonABC

Legacy Member
Das zeker het interessantste tot nu toe! Platinum of niet btw? Ik heb liefst niet platinum.

Aan de anderen: condemned 2 en red faction interesseren mij niet zo, als jullie nog iets anders te bieden hebben, laten jullie het dan hier weten?

Nog een opmerking: Het gaat trouwens om een zgn "vouchercode" die je op de site moet invullen bij het afrekenen en de waardebon is niet inwisselbaar voor geld en het bedrag moet in één keer uitgegeven worden voor 20 december 2009.

Grtz

SimonABC

Legacy Member
okay, das wel goed :)

ik ben nog een beetje aant twijfelen omdat het 3 games zijn die je wel tussen de 10-15€ kan kopen op't forum hier. En mijne bon 80€ waard is. Maar als er niks beter uit de bus komt zal'k het zeker overwegen, ik ga het ook niet superlang meer laten open staan.

gtrz

Mapogo

Legacy Member
ruilen tegen volgende games (samen)
far cry 2
fallout 3
assassins creed (plat)
cod 3
fifa 09

SimonABC

Legacy Member
robbers zei:
ruilen tegen volgende games (samen)
far cry 2
fallout 3
assassins creed (plat)
cod 3
fifa 09

teveel games dat mij niet interesseren, ook liefst geen platinum (staat nie mooi in de collectie :))

ralleke zei:

hou het in mijn achterhoofd...


ForZa. zei:
kijk anders eens in mijn topic wat u nog aanstaat :)

ben aant twijfelen om splinter cell bij te nemen, ge staat zeker aan de leiding momenteel :) maar ik ga nog eventjes afwachten.

ik hou jullie op de hoogte, grtz!

Guniss

Legacy Member
Heb voor je Deadspace, Killzone 2 tincase en Soul calibur IV

Laat maar wat weten als je wilt ruilen

SimonABC

Legacy Member
Hmm ook zeer interessant,

ik ga nog even nadenken, ik ga het laten open staan tot morgen avond ongeveer

bedankt voor alle reacties tot nu toe.

grtz!

StevenVD

Legacy Member
Ruil tegen:

C&C: Red Alert 3 Ultimate Edition
Killzone 2
Need For Speed: Undercover

?

SimonABC

Legacy Member
StevenVD zei:
Ruil tegen:

C&C: Red Alert 3 Ultimate Edition
Killzone 2
Need For Speed: Undercover

?

Nee bedankt, C&C en NFS interesseren mij niet zo.

rafbanaan zei:
TC endwar + call of juarez BIB ?

CoJ, interesseert mij niet. Toch bedankt alletwee.

Grtz

Levicious

Legacy Member
crashbe zei:
Is dat via een code dat je moet invoeren ?

SimonABC zei:
Das zeker het interessantste tot nu toe! Platinum of niet btw? Ik heb liefst niet platinum.

Aan de anderen: condemned 2 en red faction interesseren mij niet zo, als jullie nog iets anders te bieden hebben, laten jullie het dan hier weten?

Nog een opmerking: Het gaat trouwens om een zgn "vouchercode" die je op de site moet invullen bij het afrekenen en de waardebon is niet inwisselbaar voor geld en het bedrag moet in één keer uitgegeven worden voor 20 december 2009.

Grtz

Lezen kan zo handig zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan