Archief - Tony Hawk Ride + Skateboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ChoCoLaTo

Legacy Member
Ik verkoop Tony Hawk Ride met het skateboard omdat ik het uitgespeeld heb.
Aangezien ik de Platinum trophy behaald heb in het spel, speel ik er niet veel meer op.
Het spel en de skateboardcontroller zijn in perfecte staat, alles werkt zoals het hoort en kan uitvoerig getest worden ter plaatse.
Ik heb de doos van het spel nog en alles wat er bij zat (Skateboard, game met boekje, receiver, informatieboekje en stickers voor onderaan het board ter bescherming).

Het spel is nog niet te koop in Belgie, de verwachte releasedatum is volgens de website van Game Mania nog niet bekend (ergens in 2010).

Ik verkoop het spel enkel voor een goed bod, als ik er geen degelijke prijs meer voor krijg dan houd ik het spel liever zelf.
Ik wil eventueel ook ruilen, maar heb al vele games (gehad), voorstellen zijn altijd welkom.

Voor verdere vragen, info of foto's mag je me altijd contacteren via PM of op het volgende emailadres: [email protected]

Ter info: Ik heb 't spel gekocht via videogamesplus.ca zo'n maand geleden en heb 120 euro betaald voor 't spel met verzending en 10 euro douanekosten.
In totaal heeft 't spel me dus 130 euro gekost.

quake3

Legacy Member
dollar zul je bedoelen?
(ter info: import haalt zoiezo de prijs omlaag)

ChoCoLaTo

Legacy Member
quake3 zei:
dollar zul je bedoelen?
(ter info: import haalt zoiezo de prijs omlaag)

Nee geen dollar, als je met visa betaald komt 't bedrag op het einde van de maand in Euro op je factuur.
En ik ben ervan bewust dat import de prijs omlaag haalt, maar 't spel is nog niet verkrijgbaar in België wat een meerwaarde biedt.

quake3

Legacy Member
thoh, niet persee :p
heb je echt geen min. prijs?
(dan denkekr eens over na)

Vedet!

Legacy Member
Ik lees ook nergens dat hij er persé 130 euro voor wil...misschien eens horen bij GameMania wat het nieuw moet gaan kosten en daar een richtprijs op bepalen.

ChoCoLaTo

Legacy Member
Inderdaad Vedet, ik heb nergens laten merken dat ik 130 euro ervoor wil. Ik heb dit gewoon erbij geplaatst om bieders een beeld te geven wat ik ervoor betaald heb.
Ik heb 130 betaald en 't spel is gebruikt, dus kan er zeker wat van af.
Doe gerust een bod en we zien wel :)

birds

Legacy Member
110 euro incl verzending of geleverd in kortrijk.

indien snelle afhandeling :)

Cyaankali

Legacy Member
Beste quake3,

Gelieve enkel te reageren als je interesse hebt. Als er geen interesse is heeft het geen zin om te reageren.

quake3

Legacy Member
@ de mod die infractions uitdeelt aan de winnende bieder van dit object:
moest je al mijn posts gelezen hebben, dan zou je duidelijk gezien hebben datk ook interesse had, maar je hebt die dan ook verwijdert.

ontopic: ik ga niet meer over Birds zijn bod gaan.

ChoCoLaTo

Legacy Member
Up 1/3
Indien er geen hoger bod meer komt voor vrijdagavond gaat 't spel naar Birds

ChoCoLaTo

Legacy Member
Het spel gaat naar Birds, ik contacteer je morgen nog voor de verdere afhandeling van de verkoop...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan