Barbeet
Legacy Member
Hallo,
Volgende games zou ik graag ruilen.
- Call of duty 5
- GTA (zonder boekje, wel origineel)
- Killzone (zonder boekje, wel origineel)
Misschien doe ik ook fifa 2010 weg, dit ben ik wel nog nie zeker.
Is ook aangeboden in vriendenkring.
Alle games zijn aangekocht geweest in Dreamland.
Ik zou zeggen stel maar voor, meerdere titels voor 1 kan ook.
Ik heb momenteel :
- Resistance 1 en 2
- Motorstorm 1 en 2
- Infamous
- Fifa 2010
- Uncharted 1 en 2
Greetz
Volgende games zou ik graag ruilen.
- Call of duty 5
- GTA (zonder boekje, wel origineel)
- Killzone (zonder boekje, wel origineel)
Misschien doe ik ook fifa 2010 weg, dit ben ik wel nog nie zeker.
Is ook aangeboden in vriendenkring.
Alle games zijn aangekocht geweest in Dreamland.
Ik zou zeggen stel maar voor, meerdere titels voor 1 kan ook.
Ik heb momenteel :
- Resistance 1 en 2
- Motorstorm 1 en 2
- Infamous
- Fifa 2010
- Uncharted 1 en 2
Greetz
.