Archief - TR Call of duty 5 - GTA - Killzone

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo,

Volgende games zou ik graag ruilen.
- Call of duty 5
- GTA (zonder boekje, wel origineel)
- Killzone (zonder boekje, wel origineel)

Misschien doe ik ook fifa 2010 weg, dit ben ik wel nog nie zeker.
Is ook aangeboden in vriendenkring.
Alle games zijn aangekocht geweest in Dreamland.

Ik zou zeggen stel maar voor, meerdere titels voor 1 kan ook.

Ik heb momenteel :
- Resistance 1 en 2
- Motorstorm 1 en 2
- Infamous
- Fifa 2010
- Uncharted 1 en 2

Greetz

mXXX

Legacy Member
indien je fifa 10 of uncharted 2 weg doet:
vs assasins creed + prince of persia + 10€

xtian

Legacy Member
Moest je evtl COD5 verkopen, ben ik wel geinteresseerd. Wat zou je ervoor vragen? (ik passeer veel in Bissegem, afhalen kan dus)

Barbeet

Legacy Member
Hallo,

Geen intresse in de games die aangeboden zijn.

Prijs call of duty 5 : 25 euro ?

Greetz

Gameraap

Legacy Member
Def Jam icon + dynasty warriors gundam tegen killzone 2? (boekje is kwijt of promoversie?)

Barbeet

Legacy Member
Alle games zijn origineel, ik heb gewoon 2 kleine dochters en die spelen graag met die boekjes.
Het zijn dus geen promo copy of platinum games.
Je zou eens mijn cd's moeten zijn, ik ben al blij dat ze niet aan de schijfjes komen :-).


Xbox 360 games of blu rays mogen ook aangeboden worden.

Ik zoek voornamelijk :
- Streetfighter (voor xbox of PS3)
- Metal gear solid (geen platinum)
- Batman
- Nba live of nba 2k 2010
- Socom met headset
- Buzz + buzzers.

Greetz

Ik kga normaal alles aanbieden in pakket vorm ook, ik kzal mijn PS3 verkopen om dan een smil model te kopen.
Dus indien niemand tegen vanavond 1 van voorgestelde games aanbied of als er niets tussen zit die mijn interseert, zal ik alles aanbieden vanavond in PS3 pack.
Om 19:00 , sluit ik af.
Greetz

Shivte

Legacy Member
Interesse in één van deze blu-rays: The departed, home of the brave, sunshine?

Gameraap

Legacy Member
Ik versta daaruit dat je niet geintereseerd bent in mijn ruil, heb je een richtprijs voor killzone of is die niet te koop?

stievy-wonder

Legacy Member
GTA ruilen tegen army of two of nba 08? (of samen?)

PM me aub

Barbeet

Legacy Member
Born_chilla :
Infamous zie ik zitten, heb nen vriend die die graag eens zou spelen.
Dus van mijn part is dit een deal.
Ik kzie wel dat je geen itrade score heeft, dus zou ik graag hebben dat je eerst verstuurt, indien niet akkoord, zie ik af van den deal.


SynQ : bedankt voor uw aanbod, maar geen intresse.


stievy-wonder : army of two en nba 08?
deal, ook enkel als je eerst verstuurt

Gameraap : ik zoek voornamelijk de games die ik had vermeld.

Fifa : doe ik enkel weg tegen een goed bod, of meerdere blu rays met nl subs.
Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan