Archief - [TR] Demon's Souls (Asian version)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Ik heb dus bovengenoemde game te ruil of te koop.
Bij voorkeur toch ruil.

Ik zoek:

Dragon Age Origins
Darksiders
Uncharted 2

greetz

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
ja inderdaad, het is volledig in het engels.
Was ik vergeten te vermelden.

greetz

FromZero2Hero

Legacy Member
Toevallig toch niet geïnteresseerd in Batman: AA?

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
uhm niet onmiddelijk, heb ik namelijk gehad op pc, maar ik zal het in mijn achterhoofd alvast houden.

greetz

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
rond 30 incl...

Maar ik kijk vooral uit naar ruilopties.

greetz

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
@Technolectro ik zal het in mijn achterhoofd houden, ik speel niet zoveel R&C games, vooral Jak & Daxter. Dus zal ik wsl niet mee zijn met het verhaal.

@Delerious niet onmiddelijk in geinteresseerd, ik zal wat filmpjes bekijken.

greetz

delerious

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;12714247 zei:
@Technolectro ik zal het in mijn achterhoofd houden, ik speel niet zoveel R&C games, vooral Jak & Daxter. Dus zal ik wsl niet mee zijn met het verhaal.

@Delerious niet onmiddelijk in geinteresseerd, ik zal wat filmpjes bekijken.

greetz

Ok, je laat het me maar weten ;) mijn persoonlijke mening (en niet voor hem goed te kunnen ruilen met je) dus mijn echte mening is dat ik het heel fijn vond maar enkel af en toe wat moeite met de baasjes :D Mvg!

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
delerious zei:
Ok, je laat het me maar weten ;) mijn persoonlijke mening (en niet voor hem goed te kunnen ruilen met je) dus mijn echte mening is dat ik het heel fijn vond maar enkel af en toe wat moeite met de baasjes :D Mvg!

Heb zopas een review video bekeken en het lijk meer beetje teveel op de 1ste.
Het zal wsl niets voor mij zijn. heb je nog iets anders?

greetz

delerious

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;12714388 zei:
Heb zopas een review video bekeken en het lijk meer beetje teveel op de 1ste.
Het zal wsl niets voor mij zijn. heb je nog iets anders?

greetz

Jazeker ;) maar dan stuur ik je straks wel een lijstje door aangezien ik nu op school zit en niet 100% zeker weet welke games het allemaal zijn ;) misschien ook een bepaalde voorkeur uit naar games ? dan kan ik daar wat rekening mee houden ;) Mvg!

manonfire

Legacy Member
interesse in
fifa 10
assasin's creed 2
wipeot hd fury
of voor de 360 recente games
forza 3
halo 3 odst

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
@ manonfire, vate1979 en Trance88 niet geinteresseerd.

@jnsjee genoteerd, ik wacht nog af op eventuele ruilopties.

greetz

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
eerlijk gezegd speel ik niet echt vaak race games of sportspellen.

greetz

@Delerious ik speel vooral rpg's, actie, avonturen games.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan