Archief - TR/TK Demon's Souls Deluxe Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Undeadhunter

Legacy Member
Bevat:
Game + Strategy Guide, Artbook & Soundtrack CD

TR:
Ben op zoek naar:

Folklore + opleg of extra game
Darksiders
Eternal Sonata + opleg of extra game

Of stel iets voor (ben geen fan van fighters/sport games) :)

TK:
45€ excl min

Voorkeur aan ruil.

Genkenaar

Legacy Member
Als dit de US versie is, dan bied ik Darksiders.
Als het de Aziatische versie is, dan negeer mijn bod maar.

Undeadhunter

Legacy Member
Is de US versie, op dit moment heeft Genkenaar beste bod, ga het nog openhouden tot morgen en indien iets beters komt (lees: Folklore of Eternal Sonata, mits ik daar vooral op doel) krijgt hij de deal :)

Jornax

Legacy Member
Ik heb Eternal Sonata, interesse? Ik leg anders wel 10 euro bij.

Undeadhunter

Legacy Member
Maak er €15 van (pakket voor Demon's Souls is groter en zwaarder dan een normale verzending)

Als je het voor de laatste lichting van de bus kunt opsturen (dus dat het normaal morgen zou moeten aankomen) is het deal, anders blijft het tot vanavond open

Jornax

Legacy Member
Undeadhunter zei:
Maak er €15 van (pakket voor Demon's Souls is groter en zwaarder dan een normale verzending)

Als je het voor de laatste lichting van de bus kunt opsturen (dus dat het normaal morgen zou moeten aankomen) is het deal, anders blijft het tot vanavond open

OK, 15euro is goed, maar mohaa51 heeft Folklore en 15euro, welk bod prefereer je? :p

Monty007

Legacy Member
60 euro afgehaald in Heverlee. Dan kan je ongeveer kopen wat je wil :) Kan eventueel vandaag nog afspreken, als je geen probleem hebt met bezoek rond 21u :)

Undeadhunter

Legacy Member
Heb Dragon Age Origins op PC al

Ik zal Monty007 zijn bod aannemen ... kan ik de 2 games zelfs kopen :p

Sorry King & mohaa51

Undeadhunter

Legacy Member
Ik had zo al in gedachten eerste die €60 zou bieden krijgt het, en €65 excl = €60 afgehaald dus dat krijgt al voorrang :)

Li1quid

Legacy Member
Undeadhunter zei:
Ik had zo al in gedachten eerste die €60 zou bieden krijgt het, en €65 excl = €60 afgehaald dus dat krijgt al voorrang :)
Bij 65 excl mag je mij de verzendingskosten bijlappen . Dat is het verschil tussen incl/excl.

Undeadhunter

Legacy Member
Jaja, maar dan moet ik het nog gaan posten :) en das altijd een moeite meer dan thuis zitten en wachten ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan