Archief - TR/(TK) wanted , kilzone 2 , R&C ACIT , many more

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mijas65

Legacy Member
ik heb

wanted : weapons of fate
resistance 2
kilzone 2
midnight club : los angeles
princ of persia
ratchet and clank : a crack in time ( enkel te ruil tegen ac2 of 35 ex of 40 inc meeneem )

te ruil !
allen in perfecte staat .

liefst tegen:
AC 2
GOW collection
nfs shift


meerdere games zijn mogenlijk of met opleg .
zeg maar wat je wilt en mss krijg je een mooie deal !

nu nog niet te koop als ik geen ruil vind ga het verkocht worden .

mvg bert

Light

Legacy Member
bert65 zei:
ik heb

wanted : weapons of fate
resistance 2
kilzone 2
midnight club : los angeles
princ of persia

te ruil !
allen in perfecte staat .

liefst tegen:
AC 2
GOW collection


meerdere games zijn mogenlijk of met opleg .
zeg maar wat je wilt en mss krijg je een mooie deal !

nu nog niet te koop als ik geen ruil vind ga het verkocht worden .

mvg bert

midnight club : los angeles vs rainbow six vegas 2? of dbz burst limit

mijas65

Legacy Member
nee toch bedankt .
ga eerst proberen tegen de 2 games die ik opgegeven heb

BCF-Gamer-23

Legacy Member
midnight club : los angeles
princ of persia
1 van deze tegen nba 2k9

mijas65

Legacy Member
motorstorm 2 is al platinum :p

en ben geen basket fan .




alle mensen met ac2 of gow collection
je kan zaakjes doen mss wel 3 of... titels voor 1

mijas65

Legacy Member
ik zal de 25 euro noteren en ik kom zelf wel brengen :)

wanted : weapons of fate
resistance 2 (gereserveerd)
kilzone 2 ( gereserveerd )
midnight club : los angeles
princ of persia
ratchet and clank : a crack in time ( enkel te ruil tegen ac2 of gow collection of 35 ex (min) of 40 inc meeneem )


zijn nog beschikbaar ruil met ac2 of gow collection is deal gewoon zeggen wat je ervoor wilt hebben !

mohaa51

Legacy Member
bert65 zei:
ik zal de 25 euro noteren en ik kom zelf wel brengen :)

Is goed voor mij op voorwaarde dat de games non platinum zijn, en uiteraard volledig en in goede staat :)

mijas65

Legacy Member
was vergeten typen dak nog effen ga wachten in beginpost staat dat ruil nog altijd voorang heeft he :)

is zondag goed voor je ?

mohaa51

Legacy Member
ok sgoed, laat maar iets weten moest je dan akkoord gaan, kans dat ik deze topic uit het oog verlies is reëel :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan