Archief - 26 x360 games, startbod voor elk game €6 excl!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dae

Legacy Member
Alle games in goede staat, met handleiding. Startbod voor elk game is €6 excl. Verzending is volgens tarieven van de post of Kiala! Na elk genoteerd bod zal er afgesloten worden 3 dagen erna! Ruilen kan ook.

Dead Space 2 (Pakketbod DeVine 30excl.)
Dragon Age Origin (Pakketbod Pyrox 30excl.)
Crysis 2 (Pakketbod Pyrox 30excl.)
Fracture
Toy Story 3 (Pakketbod DeVine 30excl.)
Timeshift
Terminator Salvation (Fr.)
Xbox Live Arcade (Pac-man, Boom Boom Rocket, Uno, Feeding frenzy)
Ghost Recon Advanced Warfare 2
Halo ODST (niet in originele doos)
Borderlands
Viking: Battle for Asgard
Hunted
Sega Rally
Forza 3 (niet in originele doos)
Fairytales Fights (Pakketbod DeVine 30excl.)
Bulletwitch
Alpha protocol
Bayonetta (Pakketbod Pyrox 30excl.)
Brutal legend (Pakketbod DeVine 30excl.)
Eternal Sonata (Bod: 10incl. Shyhiem07)
Fable 2
Fallout new vegas (Pakketbod Pyrox 30excl.)
Majin and the forsaken kingdom (Pakketbod DeVine 30excl.)
CSI Deadly Intent Bod: 6excl Xazirri
Sonic and sega all star racing (Bod: 8,5 incl. Jessed)
Deus Ex (Pakketbod Pyrox 30excl.)

DeVine

Legacy Member
Dead Space 2
Toy Story 3
Brutal legend
Majin and the forsaken kingdom
Fairytales Fights

30€ excl

Dae

Legacy Member
@DeVine, het pakket zonder Toy Story 3 voor €24? Zodat ik BigTombo ook blij kan maken? Of wilt u het pakket met Toy Story 3 voor €30?

Jessed

Legacy Member
sonic and sega all-stars racing: 8.50€ incl (gebruik dan wel een eigen enveloppe) indien jij als eerste verzendt (itrader).

DeVine

Legacy Member
Dae zei:
@DeVine, het pakket zonder Toy Story 3 voor €24? Zodat ik BigTombo ook blij kan maken? Of wilt u het pakket met Toy Story 3 voor €30?

Liefst met, ben er al een tijdje op zoek naar.

Dae

Legacy Member
@DeVine: Oké, geen probleem. Uw pakket is dan genoteerd voor €30 excl.
@Shyhiem07: Eternal Sonata 10incl. Genoteerd
@Jessed: 8,5incl genoteerd. En absoluut geen probleem om eerst te verzenden!

Voor alle 3, afsluitingsdatum is: Zondag 16 Mei. Indien jullie nog steeds het hoogste bod hebben gaan ze maandagmiddag verzonden worden.

Dae

Legacy Member
Succes met de zoektocht.
Komaan hé mensen, had graag alles de deur uit gekregen.

Jessed

Legacy Member
Dae zei:
@DeVine: Oké, geen probleem. Uw pakket is dan genoteerd voor €30 excl.
@Shyhiem07: Eternal Sonata 10incl. Genoteerd
@Jessed: 8,5incl genoteerd. En absoluut geen probleem om eerst te verzenden!

Voor alle 3, afsluitingsdatum is: Zondag 16 Mei. Indien jullie nog steeds het hoogste bod hebben gaan ze maandagmiddag verzonden worden.

20 mei zal je bedoelen veronderstel ik? :p

Btw, ik wil er eventueel Fallout New Vegas & Deus ex human revolution nog wel bijnemen voor 6 excl/game.

Aangezien je 2 games kunt verzenden in een enveloppe voor een kleine 2.5 euro, wil ik dus 14.50 euro voor die 2 games bijbieden. Dat zou 8.50 + 14.50 = 23 euro incl maken. Je ziet maar wat je er mee doet :)

Dae

Legacy Member
@Jessed: Ik bedoel inderdaad 20 Mei :p Pyrox zijn pakketbod heeft momenteel voorrang of je zou een beter bod willen doen.

@ Pyrox, Bod genoteerd. afsluitingsdag = Zondag

Dimieuh

Legacy Member
fallout: NV
Dragon Age Origin

15 excl.

Laat maar weten of het iets wordt :)

Dae

Legacy Member
Dimieuh zei:
fallout: NV
Dragon Age Origin

15 excl.

Laat maar weten of het iets wordt :)

Pyrox zijn pakketbod is beter, €18excl. (21incl) en uw bod gaat genoteerd worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan