Archief - 30 games en stuurwiel+pedalen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Batse

Legacy Member
XBOX 360 RROD + controllers en afstandbed.

XBOX 360 Stuurwiel, pedalen en montageset

XBOX 360 originele GAMES : 30 stuks

- Fable II

- Turok

- Far Cry 2

- Dead or Alive 4

- Command and Conquer : Tiberium Wars

- Assassins Creed

- Halo 3

- Bad Company

- Civilization : Revolution

- Command and Conquer : Kane's Wrath

- Need for Speed Carbon (coll. ed.)

- Gears of War 2

- Rock star Table Tennis

- Saints Row 2

- Forza Motorsport 2

- Saints Row

- Call of Duty 4 : Modern Warfare

- Farcry Instincts

- Fifa 07

- GTA IV

- Gears of War

- LOTR : Battle for middle Earth

- Call of Duty 3

- Virtua Tennis 3

- NBA live 08

- Viva Pinata

- Kameo

- Conan


- Ghost Recon : Advanced Warfighter



ROOD : verkocht

Batse

Legacy Member
kan iemand mij even uitleggen wat jullie bedoelen met inc? (inclusief verzendingskosten?)

hoe kan ik dit best opsturen? ik heb beschermenveloppen gaan halen, wat kost dit om deze te sturen bij de post?

thx!

Jessed

Legacy Member
Batse zei:
kan iemand mij even uitleggen wat jullie bedoelen met inc? (inclusief verzendingskosten?)

hoe kan ik dit best opsturen? ik heb beschermenveloppen gaan halen, wat kost dit om deze te sturen bij de post?

thx!

Een bod 'inclusief verzendingskosten' (incl.), is een bod met de verzendingskosten inbegrepen. De koper moet dus niet extra betalen voor de verzending.

Tits

Legacy Member
Batse zei:
kan iemand mij even uitleggen wat jullie bedoelen met inc? (inclusief verzendingskosten?)

hoe kan ik dit best opsturen? ik heb beschermenveloppen gaan halen, wat kost dit om deze te sturen bij de post?

thx!

Hoi,

Inclusief is inderdaad met de verzendingskosten er al in(dus de verzendingskosten zijn voor de verkoper)
Exclusief wilt zeggen dat de koper opdraait voor de verzendingskosten.
Het gaat het beste in van die beschermenveloppen, zoals jij er al hebt.
De verzending op zich zijn 3 postzegels.
Dit komt er op neer dat het €1,77 of €2,07(afhankelijk of je je postzegels per 10 koopt of per stuk) kost per verzending.
Je kan per verzending 2 games verzenden.
Dus 2 games verzenden, kost evenvee als eentje.
Vanaf 3 stuks is het pakketpost en das €5,7
3-4 stuks kan je dus beter verzenden in verschillende omslagen.

warp_steve_84

Legacy Member
foto's van stuurwiel en pedalen en richtprijs?
En hoeveel voor fable II?

Evil Force

Legacy Member
Kom je toevallig nooit in de omgeving van Knokke-Heist?
In gent kan ik eventueel ook afspreken.
Ik heb namelijk interesse in je steering wheel.

Batse

Legacy Member
Evil Force zei:
Kom je toevallig nooit in de omgeving van Knokke-Heist?
In gent kan ik eventueel ook afspreken.
Ik heb namelijk interesse in je steering wheel.


gent is geen probleem, of de buurt van aalter?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan