Archief - Games, games en games ( 36 pieces)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
dit maakt het me redelijk moeilijk, aangezien ralleke ook bood voor 2 games.

65/5 = 13
100/7 = 14,28

dit is wat jullie per game bieden. ( rekenkundig berekend :D)

In dit geval zou ralleke dan het voordeel hebben

Nu in mijn ogen zou beetel voorang hebben aangezien die 2 add on packs geen volwaardige prijsdragers zijn

Kunnen jullie beiden laten weten wat jullie ervan vinden ( ik wil hier niemand ongelukkig maken :) )

piod

Legacy Member
Battlefield : Bad company
==> 10 incl mits perfecte staat.
Pm me maar u gegevens. Kzal daarna screentje van overschrijving laten zien =)

Sportinggboy

Legacy Member
ok pm send.

goed ik heb eens nagedacht : Ik ga er meeneemprijzen bijzetten. en eerst is dan eerst. Anders komen we nergens :D

ralleke

Legacy Member
ik wil die 2 uitbreidingen er ook nog wel bij nemen

dus die 7 games + 2 uitbreidingen voor € 130 incl !

Sportinggboy

Legacy Member
Goed aangezien ik pakketverkoop uiteraard voorrang geef ( het is voor mij altijd voordeliger om maar 1 keer naar de post te rijden dan 8 keer , diesel is niet goedkoop :D) Heeft Ralleke het beste bod tegenover iedereen hier in deze thread. Ik hoop bij deze dat de rest zich niet bekocht voelt, want dat kan absoluut niet de bedoeling zijn. Maar ik moet ook naar men eigen kijken he :)

in ieder geval gaan naar definitief naar Ralleke :

Viva Pinata : Limited edition
End War
sc: Double Agent
Bionic Commando
Red Faction Guerilla
Virtua tennis 2009
Dirt 2
addon 1 fallout 3
addon 2 fallout 3

hij krijgt een pm!

voor de rest : de meeneemprijzen staan erbij!

Gameraap

Legacy Member
Dark Messiah + 50 cent+ MoH + HITMAN => 35 inc dan maar (hoe erg zijn de krassen? zeker dat het volledige spel speelbaar is?)

Edit: ik neem toch aan dat hitman de xbox360 versie is?

Jessed

Legacy Member
Indien het niet naar gameraap gaat => 5 incl voor moh airborne. Althans, als het op mijn xbox perfect kan uitgespeeld worden zonder problemen...

Sportinggboy

Legacy Member
de krasjes zijn niet diep, het zijn er veel maar ze zijn niet diep, ik heb het kunnen uitspelen, nu als je er problemen mee hebt, lossen we dat wel op :) dan betaal ik je die 5 euro wel terug, geen probleem mee.( ik ga ervanuit dat je eerlijk bent :p ) Maar ik zeg het liever van te voren dan dat je het aankrijgt en ik niets heb gezegd :)

hitman is de 360 versie uiteraard :p

bod aanvaard voor gameraap, nu zie ik wel juist dat 50 cent geen groen doosje is. Dat was stuk en ik heb dat vervangen voor een dvd doosje. Kan je iets laten weten of je dat erg vind ? Als je het niet erg vind ( ik heb dat kapotte dossje ook nog, er is aan de bovenkant een stuk uit, als je dat liever hebt) neem ik je bod aan

Sportinggboy

Legacy Member
jessed zei:
En verkies je nu het bod van gameraap? Of het mijne? :)

ik wacht op gameraap zijn antwoord, pakketverkoop heeft voorrang he :) als hij het niet wil, gaat die meteen naar u

Gameraap

Legacy Member
Is in orde voor mij, je mag ze sturen in dat kapotte xbox360-doosje. En ge weet da ik eerlijk ben hé :p tis maar dat ik niet in het midden van het spel vasthang :p

Sportinggboy

Legacy Member
goed : dan gaan Dark Messiah + 50 cent+ MoH + HITMAN naar gameraap!

dethis

Legacy Member
Dead Space voor 13inc is deal voor mij als het spel natuurlijk in goede staat is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan