Archief - Op. Flashpoint, Wolverine, en nog veel meer Xdoos games...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bhoda

Legacy Member
Ik heb nog een aantal games te koop staan voor de Xdoos 360:
Vermelde prijzen zijn zowel minimum als meeneemprijs.

TOPPERTJES
Operation Flashpoint (sealed): € 30
GH Metallica (sealed): € 30
X-Men Wolverine: € 17
GTA IV: € 17
Street Fighter IV: € 17
Fifa 09: € 15

BUDGETBAK
Devil May Cry 4: € 10
Forza 2: € 8
Elder Scrolls Oblivion: € 7
Need For Speed Carbon: € 6
DOA Extreme 2: € 5
PES 06: € 5
VOLLEDIGE BUDGETBAK: € 35

THE ARMY NEEDS YOU!
Rainbow 6 Vegas: € 8
Ghost Recon AW 1: € 8
Ghost Recon AW 2: € 8
F.E.A.R.: € 7
F.E.A.R.-Files: € 7
THE ARMY NEEDS YOU! PAKKET (zonder titels in het rood): € 20

Rood = verkocht

Bieden exclusief verzending.
Verzendkosten;
1 game: 2 euro
2 games: 3 euro
Pakket: 6 euro

Ivo BE

Legacy Member
@ Mujahedine : welke Wsop heb je en hoeveel vraag je ervoor?
Grtz

Dr_Evil

Legacy Member
ik bied 30 voor GH metallica als die nog sealed is. Is het een specifieke versie?

Bhoda

Legacy Member
Wally Wortel: Wolverine is voor u.
Dr. Evil: GH is nog sealed. Specifieke versie? PAL uit de UK. Bedoel je dat? OK voor deal?

Mr YuYu

Legacy Member
interesse in 1 van de violgende:


Orange box
Prey
Command and conquer: Tiberium wars
Virtua Fighter 5


Ik heb interesse in fear, DMC 4 en fear files.

Bhoda

Legacy Member
Mr YuYu zei:
interesse in 1 van de violgende:


Orange box
Prey
Command and conquer: Tiberium wars
Virtua Fighter 5


Ik heb interesse in fear, DMC 4 en fear files.

Enkel C&C heb ik niet gehad, maar meer omdat ik geen RTS speel op console.
Toch bedankt voor het aanbod.

Bhoda

Legacy Member
@ Sportingboy: is onder de vastgestelde prijzen, dus sorry.
@ Mr; Yuyu: 7 excl. + 2 verzendkost = € 9. Deal dus. PM komt eraan.

Sportinggboy

Legacy Member
ow ik dacht dat prijzen inc waren, anders had ik er wel exc van gemaakt, maar geen probleem :)

Bhoda

Legacy Member
Sportinggboy zei:
ow ik dacht dat prijzen inc waren, anders had ik er wel exc van gemaakt, maar geen probleem :)

Geen probleem. FEAR-files en DMC zijn nog beschikbaar voor 17 excl. of 20 incl. moest je nog interesse hebben.

Bhoda

Legacy Member
Sportinggboy zei:
zonder fear 1 ben ik niet veel met fear files he :)

Je hebt de eerste FEAR toch niet nodig het te kunnen spelen (complete stand-alone expansion pack series)?

Sportinggboy

Legacy Member
ja da wel, ma zou eerst de eerste willen spelen om het verhaal etc te kunnen volgen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan