Archief - TK: Xbox 360 (RROD) // Officiele 20GB HDD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cypres

Legacy Member
Hallo,

Bij deze verkoop ik een Xbox 360 console(zonder HDMI) welke een RROD heeft. Hij wordt geleverd met alle kabels & voeding uiteraard. (nog niet gerepareerd geweest)

Hij werkt nog sporadisch (soms start hij 4-5 keer achter elkaar op, soms ook 4-5 keer 3 rode lichtjes).

Dvd-drive: Samsung TS-H943A.

Opmerking: dvd-drive heeft soms moeilijkheden met open gaan, maar hij gaat wel open.

Mfr-date : 16-02-2006 Maar hij is de laatste 2 jaar niet meer gebruikt geweest wegens RROD, ik merkte op dat er meer van deze gefaalde xbox'en werden verkocht dus ik dacht, ik zwier hem er ook op

Foutmelding: 0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)

Xbox 360 console met RROD:

Min: 15
Meeneem: 35


Hoogste bod: 17 excl

Officiele 20GB HDD voor Xbox 360:

Min: 10
Meeneem: 20


hoogste bod: 15 excl onder voorbehoud

Voor het pakket had ik graag 45 Euro tesamen gehad.

Afsluiting xbox 360 / 20GB hdd @ 15-4-'10 @ 20:00 (of vroeger in geval van meeneemprijs geboden.)

Per bieding na 18u op 15-4-'10 wordt er een uur bijgeteld bij het afsluitingsuur, dit is om sniperbiedingen 'tegen' te gaan, zodat de andere kopers ook een kans hebben om over te bieden.


FOTO's van de XBOX 360 (inclusief de dvd-drive)

http://rapidshare.com/files/373939614/Xbox360_RROD.zip

Af te halen te Leuven of in Nijlen

Happy bidding:)

jnmr

Legacy Member
Ik bied 15 voor de xbox alleen, onder voorbehoud dat het geen hitachi schijf is.
En hoe oud is de xbox?

jnmr

Legacy Member
xbox opstarten wachten totdat die rrod geeft.
-connectivity knop indrukken en ingedrukt houden.
-Daarna op de dvd open knop drukken
-aantal lichtjes dat gaat branden opschrijven (1-2-3-4)
-weer op dvd open knop drukken
-lichtjes die gaan branden opschrijven
dit nog 2 keer en dit dan even posten :D

cypres

Legacy Member
jnmr zei:
xbox opstarten wachten totdat die rrod geeft.
-connectivity knop indrukken en ingedrukt houden.
-Daarna op de dvd open knop drukken
-aantal lichtjes dat gaat branden opschrijven (1-2-3-4)
-weer op dvd open knop drukken
-lichtjes die gaan branden opschrijven
dit nog 2 keer en dit dan even posten :D

Dat doe ik dadelijk:) Ik zal het daarna in een pm versturen en de foutmelding vermelden in mijn originele post;).

cypres

Legacy Member
Depresjon zei:
wanneer sluit je af?

Ik wil eventueel deze call of duty 2 al afsluiten, ik denk niet dat er veel intresse naar deze game gaat zijn. Pak dat er afgesloten mag worden om 20:00 vanavond.

ENKEL voor deze game!

Depresjon

Legacy Member
cypres zei:
Ik wil eventueel deze call of duty 2 al afsluiten, ik denk niet dat er veel intresse naar deze game gaat zijn. Pak dat er afgesloten mag worden om 20:00 vanavond.

ENKEL voor deze game!

Wil eventueel 7,5€ inc betalen als je nu moest afsluiten,dan hebt ge u meeneem.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan