Archief - TK : XBox360 20 GB HDD + 12 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

doolittle

Legacy Member
@Sporting boy: Ebay zegt wel degelijk iets. Daar kan je zien dat ik al meer dan 50 kopen/verkopen heb gedaan, en nog steeds op 100% sta. Is dus krak hetzelfde systeem als itrader...
Maar zie het dus idd niet zitten om eerst het spel op te sturen, sorry. Enkel als jij eerst betaalt, hebben we deal. Laat maar weten wat je doet.

@Sanderos: ik stuur XmLs nog PM, als hij niet hoger bied ist voor jou. OK?

doolittle

Legacy Member
@Sanderos: XmLs laat het aan zich passeren. Dus als het voor jou nog steeds goed is, dan is 110 euro voor xbox (en toebehoren) en assasin's creed goed voor mij. Misschien rest via PM afhandelen?

Sportinggboy

Legacy Member
nee bedankt dan. Heb al genoeg meegemaakt. Je bent te nieuw hier om je zomaar te vertrouwen ( daarmee wil ik niet zeggen dat je niet te vertrouwen bent he :) ) Nog veel plezier met je verkoop

doolittle

Legacy Member
UP2 en prijs enkel console 10 euro vermindert.

COD3 verkocht aan sportinggboy

Rien

Legacy Member
Dragonball Raging Blast traden voor Gears of war 1 & 2 plus GTA IV?
Zit op kot in Brugge dus irl ontmoeten is mogelijk.

doolittle

Legacy Member
Euhm, dragonball spreekt me niet echt aan. Maar zoals origineel aangegeven: enkel ruil met PS3 games. Want verkoop dus m'n xbox360.

Games die me interesseren : killzone 2, motor storm 1/2, ratchet & clank, uncharted 1/2, little big planet

Goed bod op de games die je wilt, is altijd bespreekbaar.

Delangen

Legacy Member
Console:
XBox360 met 20GB HDD
Datum achteraan is 13/10/2008, dus nog ongeveer 2 jaar garantie voor RROD.
1 draadloze controller (met play and charge kit)
Headphone met microfoon
Alle nodige kabels (stroom/component)
Geen HDMI/Niet ge-mod

Bod 90€ dan

doolittle

Legacy Member
@Delangen: heb van 'hardstyle lover' via PM bod gehad van 120 euro op xbox(zoals jij wilt) + prince of persia + GOW2. Dus op zich komt dat overeen met de som van de min. prijzen voor de xbox en de 2 spellen. Aangezien ik er de voorkeur aan geef meteen ook wat spellen te verkopen, geef ik zijn bod voorrang. Tenzij ook jij in meerdere spellen bent geinteresseerd. Of dat je hoger bod plaats natuurlijk.

@iTs NePhtis : voor Assasin's Creed is min toch echt 15 excl. Sorry.

Delangen

Legacy Member
'k zou anders eens de regels lezen ams ik van u was , kwestie van hier nog eens iets te kunnen verkopen zonder gebanned te worden

doolittle

Legacy Member
Euhm, kun je even wat meer uitleg geven aub? Ik kan er toch niet aan doen dat er iemand via PM bod doet? Zou stom zijn als ik daar geen rekening mee mag houden, want volgens mij ben ik niet echt in fout (eerder degene die bod via IM doet...) Of gaat het over iets anders?

En bedankt overigens voor die negatieve beoordeling op iTrader, erg volwassen om dat meteen te gaan doen zonder me eerst iets te laten weten. Als dat hier de sfeer is, dan ga ik hier zelfs niet veel meer willen verkopen...

Gamer

Legacy Member
Tja, een bod in PM is volgens ons niet geldig.
Zolang er geen deal is is die itrader dat ook niet,dus die gaat weg.

doolittle

Legacy Member
OK, bod opnieuw genoteerd. Ik wacht nog even tot morgenavond...

doolittle

Legacy Member
Verkoop met sanderos24 gaat toch niet door, xbox nog steeds te koop dus.

vime

Legacy Member
Gears Of War / min 10 eur excl
Assasin's Creed / min 15 eur excl
COD 4:MW / min 20 eur excl
Half Life: orange box / min 15 eur excl
= €60
ik bied u 50 en ik kom de games zelf ophalen

doolittle

Legacy Member
@lordlukas: ok, ik stuur je pm

@vime: als deal met lordlukas niet zou doorgaan, heb ik zeker interesse in jouw bod. Ik laat nog iets weten in dat geval...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan