doolittle
Legacy Member
@Sporting boy: Ebay zegt wel degelijk iets. Daar kan je zien dat ik al meer dan 50 kopen/verkopen heb gedaan, en nog steeds op 100% sta. Is dus krak hetzelfde systeem als itrader...
Maar zie het dus idd niet zitten om eerst het spel op te sturen, sorry. Enkel als jij eerst betaalt, hebben we deal. Laat maar weten wat je doet.
@Sanderos: ik stuur XmLs nog PM, als hij niet hoger bied ist voor jou. OK?
Maar zie het dus idd niet zitten om eerst het spel op te sturen, sorry. Enkel als jij eerst betaalt, hebben we deal. Laat maar weten wat je doet.
@Sanderos: ik stuur XmLs nog PM, als hij niet hoger bied ist voor jou. OK?
) Nog veel plezier met je verkoop