Archief - [TR]Wolfenstein - Call of Juarez BIB - Fallout 3 - & 18 andere

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Abe

Legacy Member
Games zijn in perfecte staat en voorlopig enkel te ruil.
Opleg en of combo’s mogelijk voor recente games.
Ook te ruil vs ps3 exclusives. (Ik zoek voornamelijk nog Infamous en Uncharted 1 & 2)
Ik heb al heel veel games gehad, maar voorstellen kan nooit geen kwaad. :)

Wolfenstein (Verkocht)
Call of Juarez Bound in Blood
Fallout 3 (Deal met Twizt)
Fifa 2009 (classic)
Dead space
Fable 2 Limited Edition NTSC-J (gaat enkel weg voor een goed ruil bod)
LEGO indiana jones/kung fu panda bundle
LEGO Indiana Jones The Original Adventures (Verkocht)
LEGO Batman The Videogame (Verkocht)

Halo 3 (Verkocht)
Gears of war
The Elder Scrolls IV Oblivion (Verkocht aan Roca)
The Elder Scrolls IV Shivering Isles (Verkocht aan Roca)

Superstars V8 Racing
Burnout Paradise The Ultimate Box
Assassin's Creed
Banjo-Kazooie Boutjes & Moertjes
Baja Edge of Control
Ratatouille
UEFA Euro 2008
The Lord of the Rings Conquest (Deal met XmustiX)
Motogp 08 (Deal met detn)
Virtua fighter 5
Def jam icon
Universe at War Earth Assault
The golden compass

Deze games worden ook elders aangeboden.

SeriousFace

Legacy Member
Mijn blue dragon tegen jouw CoJ BoB of Banjo kazooie?

Abe

Legacy Member
@Goofus, straathond, XmustiX: Heb ikzelf of al gehad.
@Emilias: Geen interesse in blue dragon.

DAVID@2

Legacy Member
Wolfenstein ruilen tegen:
shaun White Snowboarding
of Blazing Angels 2

Abe

Legacy Member
@DAVID@2: Nop, al gehad.
@XmustiX: Liefst ruilen, niets anders liggen dan Halo 3 en Fifa? over welke Fifa gaat het?

Jayvie

Legacy Member
Heb je interesse in:

Shadowrun of Quake 4? Ik zou Assassins Creed wel willen.

olii1507

Legacy Member
Zeggen "Sid Meier's Civilization" + "xbox live arcade" je iets?
Tegen een racegame als bv Superstars V8 Racing?

Abe

Legacy Member
@Jayvie: In Shadowrun geen interesse, Quake 4 heb ik zelf.
@XmustiX: Halo 3 en fifa 09 is goed indien in goede staat en ik eerst mag ontvangen.
@olii1507: Sid Meier's Civilization heb ik al gehad, de live arcade heb ik zelf.
@wally_wortel: Te weinig.

wally_wortel

Legacy Member
beetel zei:
@Jayvie: In Shadowrun geen interesse, Quake 4 heb ik zelf.
@XmustiX: Halo 3 en fifa 09 is goed indien in goede staat en ik eerst mag ontvangen.
@olii1507: Sid Meier's Civilization heb ik al gehad, de live arcade heb ik zelf.
@wally_wortel: Te weinig.



Aan hoeveel had je gedacht?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan