Vraagje,
Die vier mensen die de beste resultaten halen in de ranking die ook doormogen. Is dat hun cumultatief resultaat van alle toernooien over alle maanden?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het doel van de ranking is op zowat elk punt het gevoel te kunnen hebben nog te kunnen winnen, maar dit druist hier dan toch tegenin, niet?
Of is het zo dat van iedereen de 4 hoogste resultaten bekeken en opgeteld worden en deze sommen vergeleken worden en daarvan de top 4 ook naar de eindsng mag?