Archief - Pokerchat - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FrAnt1c

Legacy Member
waffel zei:
Ik zou gerust kunnen toegeven moest ik het niet zijn, écht waar. Ik heb hier bijvoorbeeld altijd openlijk gezegd bij het complimenteren van mijn cashgames bij 888 dat het enkel en alleen kwam door 888, dat ik het niet zou gekund hebben op stars oid. (toch zeker niet aan die winrate)

Ik heb één periode met verlies gespeeld, en dat was in het begin toen ik online speelde op FullTilt. Sinds 888 heb ik nooit meer achterom gekregen. Mijn "highstakes" escapades kwamen er enkel maar dankzij mijn successen in tornooien (bovenop mijn cash) waar ik een paar keer tussen de 4 en 1500 dollar gewonnen had. Zelfs daarvan heb ik maar een fractie van gebruikt uiteindelijk dankzij mijn hotrunsessie op stars in het begin op 100/200 en zelfs 400nl op 888. E-net is maximaal break even, daar heb ik evenveel 800 verloren als ik 800 gewonnen heb bij wijze van spreken.

Ik wil gerust mijn beste vrienden of vriendin bijhalen die kunnen zeggen hoe wannab-baller ik geleefd heb afgelopen maanden door al dat geld ik opeens had. (Ik haalde van mei tot en met deze maand elke maand het maximum van mijn visa af, ik betaalde allemaal fancy stuff met mijn visa, ik ging naar de duurste restaurants in Brugge(exclusief Karmeliet en Hertog Jan) met mijn vriendin, ik trakteerde rijkelijk bij het uitgaan. Ik kon op e-net op 200nl spelen zonder er iets van te voelen.
Ook vorige zomer had ik 10nl kapotgegrind en heb ik daarmee men huidige pc en iphone gekocht.

Nu het geld gewoon op is (buiten mijn geld als jobstudent natuurlijk) heb ik evenveel karakter om gewoon terug te beginnen op 2nl/5nl en de uurtjes er weer af te grinden. Maar schiet me niet dood als ik nu eens voor de fun iets probeerde en aan het "freerollen" was op die limieten, of als ik eens naar het casino ga en voor €400 inkoop. (da's ook zoiets, ik heb 2x in het casino €250 gewonnen deze zomer)

Je kan nu zeggen waarom ik dat geld niet gewoon spaar en op mijn client hou en mij opwerk? Zoals eerder vermeld ga ik, denk ik, nooit een winning player zijn op 50nl en hoger op lange termijn. Daarvoor ga ik meer geduld voor moeten hebben (shotjes nemen, minder bb/100, meer outside of the box moeten denken) en ga ik met hud moeten spelen, en ga ik de variance minder aankunnen omdat de bedragen hoger zijn. (Ook de reden waarom ik geen PLO speel, ik zou die variance niet aankunnen denk ik, ik kan dat niet zo mathematisch bekijken als jullie)

Ik ben nog altijd geen Phil Ivey ook he, die een deel van zijn winsten gaat vergokken in blackjack etc. Ik heb in mijn leven nog geen slot aangeraakt of iets anders, gokken vind ik dom, ik moet het min of meer zelf in handen kunnen hebben.

Zwaar aant waffelen, tl;dr ze

GvR

Legacy Member
Care wat anderen denken. Zolang ge u maar amuseert met poker en/of geld wint.
Denk trouwens dat niemand hier momenteel 200NL+ beat (op een uitzondering na mss) zonder te bumhunten.

Evil Force

Legacy Member
Wtf heb ik zo'n lange discussie doen ontstaan?

Bedoelde ook helemaal niets slechts met mijn post. Vind het gewoon vreemd dat je in poker geen doel hebt waffel. Zelfs het meest basic doel, geld winnen, heb je niet. Aangezien het je blijkbaar niets doet een 10nl roll te verliezen op 200nl. :p Maakt mij ook niet uit wat je doet, zolang je er maar plezier in hebt. Maar geef toe het is toch grappig dat schizofrene (of whatever je begrijpt het wel) kantje van je?

Ik zou het niet kunnen. De ene dag gedisciplineerd 5-10nl grinden, lekker beheerst de visjes crushen. De andere dag bedragen van een 10nl roll wegblazen op 200nl. Lijkt me een beetje verloren moeite en een straatje zonder einde tbh. :) Maar zolang je plezier hebt mij niet gelaten ofc.

CuRv3

Legacy Member
Let us inform you that we are still waiting the confirmation from our technicians.

We will get back to you as soon as the refund will be done.

We apologise for the delay and appreciate your patience.


1 week + nu en nog niet terug

Pvt.Poep

Legacy Member
beuh en ik heb geen geduld meer om 4NL te spelen ( of om te pokeren.. )

Hail Priest!

Legacy Member
Pvt.Poep zei:
beuh en ik heb geen geduld meer om 4NL te spelen ( of om te pokeren.. )

Ken het fenomeen :p

Had van party poker $10 gekregen wat nu een $200 is. Heb 98% vd tijd 4 & 10 nl gegrind maar ook hier en daar wat korte tiltmomentjes op 50 & zelfs 100nl HU gespeeld. Die wel goed uitpakten. Aja, ik own zelfs curve heads up :p

Misschien wel mee stoppen, want $200 kan je toch al iets meedoen.

Hail Priest!

Legacy Member
GvR zei:
Care wat anderen denken. Zolang ge u maar amuseert met poker en/of geld wint.
Denk trouwens dat niemand hier momenteel 200NL+ beat (op een uitzondering na mss) zonder te bumhunten.

totally agree :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan