tomcatt
Legacy Member
robijntje007 zei:Het enige wat ik ken is de wet van ohm en meer ook ni...
op aso onderwijs krijgt ge meestal ni veel van die dingetjes.
volgend jaar mss wat meer (toegepaste informatica@geel ook iemt daar mss? )
nja , das waar ASO geeft je idd niet veel praktische leerstof
Jammer, ik ga ook informatica doen, mar niet in Geel
ik zou dan 2 uur elektronica krijgen en dat moet wel een beetje helpen denkik
back on topic
wachten is de boodschap


ad:
dan moet je ook weer hardware zorgen enzo (enkel voeding ziet er ma raar uit
) en ik denk ni da iedereen da hier zou doen...
reden kheb ervaring met moosen en brielen maar met echt een case te modden 0 de botten