ralphvv
Legacy Member
CoBalT zei:Schnippy bedankt voor de moeite, maar dat geld mag rechtstreeks naar mijn rekening hoor :naughty:
De zaak is geseponeerd Ivm met het fout schrijven van de naam ralphvv
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CoBalT zei:Schnippy bedankt voor de moeite, maar dat geld mag rechtstreeks naar mijn rekening hoor :naughty:
Brent-4 zei:Idd, en de mensen van hier opt forum moeten meer beginnen overschakelen naar uw forum eh cobaltBeetje reclame kan geen kwaad
maar deze topic zal zowiezo nooit doodvallen 
ralphvv zei:De zaak is geseponeerd Ivm met het fout schrijven van de naam ralphvv

U vraagt,Nighty zei:Kunt ge dat forum laten werken op tapatalk?![]()
done,Nighty zei:cva da gaat wel veel maken voor mijvolg het forum zo on the move
![]()


Nighty zei:Krijg ook die melding. Maar alsk hem wil zoeken om toe te voegen aan men forums dan vind ok het niet.
Zoek ik op 9 lives kom ik op dees forum terecht. En cobalt vindk ookni
Moetk op specifieke naam zoeke
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
CoBalT zei:kunt ge nie zoeken op 9lives.cobaltje ?
schredy zei:Hier vind ik ook niets... Die knop onderaan al gebruikt?
CoBalT zei:9 Lives F1 League
Nighty zei:gelukkig is cobalt een rustig persoon met veel technische kennis en komt alles in orde![]()

Ja moet wel lukkenCoBalT zei:xera vanavond wa co-op'en?
eens een front grid lockout of hoe zeggen ze dat 

ralphvv zei:Wie wilt er een seizoen co-op doen?
We spelen op legend. 50 of 100 procent. Graag iemand die vaak rijd. Ik wil met de co-op de race rijden voordat onze race op zondag is. Dus zelfde circuit. Dus wil met iemand co-op voor zondag een race hebben gereden op melbourne.
Iemand interesse
IkerCasillas zei:Hoe is eigenlijk het niveau van de GP2? Wat zijn ongeveer de tijden op Melbourne?
Ik heb nog niet echt veel tijd gehad om te oefenen met werk en avondschool er tussen.
Als ik tijd heb, speel ik Fifa sinds mijn kameraden geen F1 spelen....
