Archief - F1 & GP2 League F1 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ralphvv

Legacy Member
CoBalT zei:
Schnippy bedankt voor de moeite, maar dat geld mag rechtstreeks naar mijn rekening hoor :naughty:

De zaak is geseponeerd Ivm met het fout schrijven van de naam ralphvv

CoBalT

Legacy Member
Brent-4 zei:
Idd, en de mensen van hier opt forum moeten meer beginnen overschakelen naar uw forum eh cobalt ;) Beetje reclame kan geen kwaad

Idd, maar het begint te komen beetje per beetje ;) maar deze topic zal zowiezo nooit doodvallen :)

9Lives F1 :: Category Index

ralphvv zei:
De zaak is geseponeerd Ivm met het fout schrijven van de naam ralphvv

Moest dit in het echt gebeuren.. ge zou nog u gelijk halen ook :sop:

CoBalT

Legacy Member
Nighty zei:
cva da gaat wel veel maken voor mij :P volg het forum zo on the move :D
done,
kunt ge laten weten of het werkt want ik kan dit niet controleren

edit: ik krijg op men iphone allesinds al de melding dat er een app is voor ons forum.. dus ik vermoed dat het werkt? :):)

Nighty

Legacy Member
Krijg ook die melding. Maar alsk hem wil zoeken om toe te voegen aan men forums dan vind ok het niet.
Zoek ik op 9 lives kom ik op dees forum terecht. En cobalt vindk ookni

Moetk op specifieke naam zoeke :p

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

CoBalT

Legacy Member
Nighty zei:
Krijg ook die melding. Maar alsk hem wil zoeken om toe te voegen aan men forums dan vind ok het niet.
Zoek ik op 9 lives kom ik op dees forum terecht. En cobalt vindk ookni

Moetk op specifieke naam zoeke :p

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

kunt ge nie zoeken op 9lives.cobaltje ?

CoBalT

Legacy Member
tapatalk sucks -_- blijkbaar veel mensen met miserie om da werkend te krijgen.. en hun forum beheer page geeft constant time outs :/

Nighty

Legacy Member
tapatalk is super handig om te gebruiken.
Maar tis een pain in the ass om een forum op te zoeken. "database unavailable at the moment" :D

gelukkig is cobalt een rustig persoon met veel technische kennis en komt alles in orde :unsure:

CoBalT

Legacy Member
Nighty zei:
gelukkig is cobalt een rustig persoon met veel technische kennis en komt alles in orde :unsure:


AAARHGDGISDQGDFHGDFQSHGQHGHQGF :doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh:



:help:


ps: xera vanavond wa co-op'en?

ralphvv

Legacy Member
Wie wilt er een seizoen co-op doen?
We spelen op legend. 50 of 100 procent. Graag iemand die vaak rijd. Ik wil met de co-op de race rijden voordat onze race op zondag is. Dus zelfde circuit. Dus wil met iemand co-op voor zondag een race hebben gereden op melbourne.

Iemand interesse

Nighty

Legacy Member
CoBalT zei:
:help: xera vanavond wa co-op'en?
Ja moet wel lukken :D eens een front grid lockout of hoe zeggen ze dat :baard:

edit: cobalt, indien je liever met ralphvv speelt gelieve mij dit op tijd te laten weten :help:

CoBalT

Legacy Member
ralphvv zei:
Wie wilt er een seizoen co-op doen?
We spelen op legend. 50 of 100 procent. Graag iemand die vaak rijd. Ik wil met de co-op de race rijden voordat onze race op zondag is. Dus zelfde circuit. Dus wil met iemand co-op voor zondag een race hebben gereden op melbourne.

Iemand interesse

ik dacht dat moffster nog iemand zocht.. niet zeker..

IkerCasillas

Legacy Member
Hoe is eigenlijk het niveau van de GP2? Wat zijn ongeveer de tijden op Melbourne?
Ik heb nog niet echt veel tijd gehad om te oefenen met werk en avondschool er tussen.
Als ik tijd heb, speel ik Fifa sinds mijn kameraden geen F1 spelen....

CoBalT

Legacy Member
IkerCasillas zei:
Hoe is eigenlijk het niveau van de GP2? Wat zijn ongeveer de tijden op Melbourne?
Ik heb nog niet echt veel tijd gehad om te oefenen met werk en avondschool er tussen.
Als ik tijd heb, speel ik Fifa sinds mijn kameraden geen F1 spelen....

doet gij mee mss? zoja.. dan zou'k u toch aanraden om te oefenen.. of anders niet mee te doen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan