Archief - Fifa 12 - Belgische competitie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nGl88

Legacy Member
7uur zal nie lukken tegen dan benk alweer weg :)
Ik zag je dernet online komen? of ben je alweer gaan werken? :p

waffel

Legacy Member
Volgens het klassement moeten Kortijk en Westerlo nog beide matchen spelen en Lierse en Club nog eentje.

Private_BE

Legacy Member
Wie kan nog tegen mij (Westerlo)
PSN staat in sig, ik kan vanaf 23uur vandaag

el_principito

Legacy Member
Trouwens, kan de competitie niet gewoon verder zoals het was? Tenslotte zijn er soms in de realiteit ook wedstrijden die nog moeten gespeeld worden en doet de rest gewoon verder. Het zou spijtig zijn moest deze competitie verloren gaan door een paar wedstrijden die blijven aanslepen.

LenniWI

Legacy Member
Misschien een deadline vastleggen?
Zoniet worden die ploegen gewoon geschrapt en hebt ge soms een vrij 'weekend'...

waffel

Legacy Member
Dankje.

Laat ons zeggen dat morgen de deadlines zijn voor de resterende matchen. Vanaf dinsdag gaan we gewoon weer door met de derde speeldag. Ik stel voor dat de niet gespeelde matchen van speeldag 1 en 2 dan tegen zondag een forfait score krijgen indien nog steeds niet afgewerkt. (dit behoudt hun niet om speeldag 3 dus ook al te spelen)

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
smijt die ngl (kortrijk) er is gwn uit ... hij zit te zagen op andere maar kan zelf zijn matchen niet spelen :naughty:

Werk dan gwn met een systeem dat er elke speeldag een ploeg vrij is... :)

Willyfever, als je dit goed vind stuur me dan een pm zodat ik speeldag 3 online kan zetten ;)

gimantalon

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
smijt die ngl (kortrijk) er is gwn uit ... hij zit te zagen op andere maar kan zelf zijn matchen niet spelen :naughty:

eerst andere team zodat ik met kortrijk kan spelen :love:

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
gimantalon zei:
eerst andere team zodat ik met kortrijk kan spelen :love:

ok, jij speelt met kortrijk en je werkt morgen u 2 wedstrijden af... :) We zitten hier al 2 weken te wachten.

gimantalon

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
ok, jij speelt met kortrijk en je werkt morgen u 2 wedstrijden af... :) We zitten hier al 2 weken te wachten.

ik ben vrij iedere dag vanaf 18u en in het weekend altijd beschikbaar

Private_BE

Legacy Member
Ah ideaal, ik moet nog tegen Kortrijk.
Gimantalon PM me maar met de uren die je kan!

nGl88

Legacy Member
haha, was da ier nu plots, ik kan iedere dag, alleen is het nog niet gelukt om met ebuzola een tijdstip te vinden :)

En westerlo was op dat moment zonder trainer, dus kon ik die match ook (nog) niet afwerken ;)

Private, wanneer kunde spelen vnvd ? Kunde om 17.30 ?

Ebuzola same for you, kunde rond da uur?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan