Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ReBirTh

Legacy Member
bijna level 83. Tgaat maar hééééééél traag vooruit om level op te gaan bij mij. Bovendien werkte dat ding met die crates gisteren langs geen kanten voor mij, ik kon er geen enkele oppikken.

GenesisX

Legacy Member
Ja, soms zegt ie "crate drop" en er valt niks uit de lucht. Blijft het gewoon groen zonder enemies die spawnen. Als er een groen icoontje met een vraagteken op uw map staat ist meestal wel een echte crate drop.

Sebiet nog eens wa 'rooftop rumblen'! Wil mij wat van die 4th of July brol aanschaffen.

halovision

Legacy Member
[video=youtube;Bc_PlkdkbS8]https://www.youtube.com/watch?v=Bc_PlkdkbS8[/video]

GenesisX

Legacy Member
'k Weet er anders ook nog een paar. Twee crew members die mij vorige keer gewoon bleven neerschieten. Richt dan uw eigen crew op fzo eh.

MaximumOfBass

Legacy Member
Zijn er mensen die deze namiddag (rond 13u30) online willen spelen? Wil mijn level wat omhoog krikken (ben 24 tam) :D

Voeg me maar toe op PSN met mededeling 9lives!
PSN: FBI-Bassleader ;)

Gizmo_1987

Legacy Member
Ik ben online over een uurtje en vnvnd normaalgezien ook.
Fuck the sun :D
Psn: gizmo_1987

skully25

Legacy Member
nog keer een paar uurtjes verteerd... wilde per sé tot lvl 200 geraken desondanks het feit dat ik alles nu ondertussen wel goed beugespeeld ben. dan via 1 of ander mirakel een recente race tegengekomen waar geen al te hoog record op stond gevestigd en nog die award kunnen binnenhalen, niet gedacht dat dat ooit ging lukken met dat alle races die ik tot nu toe ben tegengekomen onmogelijk te breken records hadden door hacks of glitches...

GenesisX

Legacy Member
Ben ik de enige die daarstraks plots een reuzenrad en een komeet op z'n dak kreeg tijdens het cruisen? O_o Heb er wa pics van genomen, moest niemand mij geloven :p

MeGusta

Legacy Member
dafuq? ik log gisteren in ga naar men garage en zie dat men hotknife verdwenen is, ik check morts insurance omdak dacht dat die mss een glitch had en somehow destroyed was, geen resultaat, ik kijk op de supercars site via de phone staat bij 3 voertuigen waaronder hotknife en kamelion "out of stock" =/

GenesisX

Legacy Member
Raar gedoe laatste tijd met die garages. Ik rij binnen met een auto in garage A en ik hij staat plots in garage B. Of hij blijft aan de poort staan en ge geraakt er nie meer in :/ En dan die glitches met die asteroïde en ferris wheel…
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan