Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elegance

Legacy Member
Digishine zei:
Nope totaal ni :( Kwil mijn mutske terug

k heb da ook voor gehad ,gewoon na de dichtbijzijnde kleding zaak gaan koop en pet of zo ,en via select kunt ge terug uwen muts dragen .

Brutha

Legacy Member
Digishine zei:
Jep is gelukt :D

Da ander hoedje was toch beter, zo kon ik u herkennen :p

Ik ben binnen een uurtje online denk ik.

Gisteren wou ik ook een paar keer een missie joinen en telkens kreeg ik time-out ofzo gvd.
Das goe voor u kaske tegen de muur te slagen zene.


Verzonden vanaf mijn iPhone 5s

pietro.O

Legacy Member
hi guys,
in need for a new crew!
vorige crew is wa uitgedoofd. waren ook voornamelijk amerikanen dus ook wat moeilijk met dat tijdsverschil.
'k zie het hier wel zitten in 't vlaams en zonder tijdsverschil.
voelt zelfs al wat raar aan om in 't nederlands te posten eigenlijk :)
anywayzzz, ik heb gisteren een request gestuurd maar nog geen reactie.
ik speel (bijna) dagelijks dus hopelijk kan ik er hier nog bij om samen wat lol te trappen ;)

^ wat bedoel je met boosten?

dev!lke

Legacy Member
J.Brown zei:
laatste boost voor mij

ok thx om ff mee te doen :-)

boosten = criminal records rijden op 2 of 3 rondes met 2-4 personen (2 is het snelste) en dan krijgt ge +-2 bars xp per race.

pietro.O

Legacy Member
ah nee, criminal records...
kan die race nie meer zien :D
idd wel snel geld verdienen/ranking up maar ik ben daar nie zo specifiek mee bezig eigenlijk.

Tuninboy

Legacy Member
Kheb al een paar dagen niemeer gespeeld. :unsure:

Gewoon niet de tijd of goesting gehad.

J.Brown

Legacy Member
dev!lke zei:
ok thx om ff mee te doen :-)

boosten = criminal records rijden op 2 of 3 rondes met 2-4 personen (2 is het snelste) en dan krijgt ge +-2 bars xp per race.

Graag gedaan man :)

pietro.O

Legacy Member
welke supercar hebben jullie in de garage trouwens?
ga mij sebiet eentje aanschaffen, weet nog niet zeker de welke...

pietro.O

Legacy Member
bon, geaccepteerd als 9liv crew member.
eerst wa eten, dan gameuuuh!
tot straks misschien ;)
ik ben pjetro76 trouwens...

Fella

Legacy Member
Gvd.. ik dacht dat ik genoeg races had gewonnen maar blijkbaar moet ik er nog 2 winnen om alles te kunnen kopen..

Iemand die straks 4x wil racen en 2x wil winnen?

Premos

Legacy Member
Iemand die aan het boosten is of gewoon aan het racen is, nodig me uit aub.

Mike

Legacy Member
Don Quichot zei:
aaargh, vind die vacca wel de max. ga die kopen denk ik.
ga moeten vertrouwen op mijn driving skills :)
indien je het nog niet kende, super goe lijstje om wagens te vergelijken: https://googledrive.com/host/0B-Q7WnzcPvLtLVVoM3otTVlnOFE/all.htm

Vacca niet kopen grip is niet zo goed tegenover entity en adder. Kan u zeggen met stabiliteit wint de adder races en entity qua snelheid maar vacca win je niet makkelijk races mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan