dev!lke
Legacy Member
Cycloon zei:Mja komaan, u herpakken hé nu!
deal, vanaf da'k 999 ben ga ik terug aan mijn sociaal leven werken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cycloon zei:Mja komaan, u herpakken hé nu!

dev!lke zei:deal, vanaf da'k 999 ben ga ik terug aan mijn sociaal leven werken![]()
Brutha zei:Haha, ale kheb nog wel wa werk dus -.-.
Gisteren avond ging dan al niet door want ik kon mijne tv afgeven voor dië toffe film "Zot van A"
sry 
Fella zei:Iemand die deze middag wat missies wil doen?
Evil_Skull zei:tsss ging ik net voor trophy gaan Psn netwerk fout en geraak niemeer aangemeld :doh:
Brutha zei:Terug van da zeg.. 5m gereden terug offline..
