Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
wat een teleurstelling, ik dacht dat die DLC missies gaf in story mode maar het zijn dus 30 nieuwe missies in online...

Single-player DLC zal er wss niet meer komen.

Borko

Legacy Member
Hmm, kleine bug precies. We zijn me 2 man op server en de armored trucks blijve maar spawne :') tot nu toe al 150k verdient :D

WarBlade

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Strenght? Dat komt door auto's in mekaar te boksen zeker? :lol:

[video=youtube;Bo82NmnDyjI]http://www.youtube.com/watch?v=Bo82NmnDyjI[/video]

:D

Wel raar dat de FEED bij de Rockstar Social Club ineens achievements weergeeft van personen (buycki o.a.) die al lang de Platinum hebben... :unsure:

Preske

Legacy Member
Borko zei:
Hmm, kleine bug precies. We zijn me 2 man op server en de armored trucks blijve maar spawne :') tot nu toe al 150k verdient :D

armored trucks oppikken met de cargobob is massa's fun, maar ge moet geluk hebben dat ze op een vrij brede straat rijden.

Na ne tijd zeggen ze gewoon "foert trek uw plan, we zijn weg" en springen er uit :')

Gizmo_1987

Legacy Member
Als ik een random job kies kom ik bijna altijd in lege servers of ben ik zelf host.. :s al het dan al eens connect heb ik een timeout.
Trekt nog steeds op geen hol die online, freeroam is zelfs saai :/
wie voegt mij toe: gizmo_1987

Borko

Legacy Member
Iemand een gedacht van wanneer wat spawned? Gelijk de cargobob spawnde een tijd vanaf lvl 20 - 40 en nu spawnd de buzzard vanaf 40 tot ??...

Ergens zou een database hier toch handig zijn xD

Jehovah's Witness

Legacy Member
Iemand zin om te spelen/boosten straks? Kan nachtje doordoen :D.

Preske

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Jawel hoor komt nog wel singleplayer DLC


Mmm
Voor het zelfee geld is het weer van die "hier zijn drie auto's en kleren".

Echte dlc zoals lost and the damned of gay to,y gaan e niet meer krijgen

Elegance

Legacy Member
"The Bad Sport penalty for destroying personal vehicles has been reduced significantly. " :evil:

dev!lke

Legacy Member
der zou een missie zijn "coveted" dat +-12000 betaald en da je in +-5minuten kan doen. Ook al herspeeld ge die, die missie blijft 12.000 geven. voor degene da geld nodig hebben :)

WarBlade

Legacy Member
Preske zei:
Mmm
Voor het zelfee geld is het weer van die "hier zijn drie auto's en kleren".

Echte dlc zoals lost and the damned of gay to,y gaan e niet meer krijgen

Waarom niet? Zo'n echte expansion pack bedoel je?

Massis

Legacy Member
Gisteren nog een toffe sessie gehad met Evil_Skull en Dev!lke (as usual) en ook de_dude die ff kwam piepen.

Cash is inderdaad minder geworden - weeral - maar gelukkig betalen sommige missies nog steeds deftig en is survival ook nog steeds 20k bij finishen.

Ik spaarde voor een Entity (al weken :rofl: ) maar heb dan toch weer 150k ofzo uitgegeven aan het fully tunen van een Bifta. Miljaar wat een zalig bakske! Goede acceleration, handling, redelijke topspeed - zeker voor een offroader! - en hij klimt echt overal aan op! En die mega spoiler erop is gewoon hilarisch !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan