Preske
Legacy Member
Liquid Li0n zei:wat een teleurstelling, ik dacht dat die DLC missies gaf in story mode maar het zijn dus 30 nieuwe missies in online...
Single-player DLC zal er wss niet meer komen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Liquid Li0n zei:wat een teleurstelling, ik dacht dat die DLC missies gaf in story mode maar het zijn dus 30 nieuwe missies in online...
Teknohol1c zei:Strenght? Dat komt door auto's in mekaar te boksen zeker?![]()


Borko zei:Hmm, kleine bug precies. We zijn me 2 man op server en de armored trucks blijve maar spawne :') tot nu toe al 150k verdient![]()
Don Quichot zei:mijne splinternieuwe bifta staat daar ook al ergens geparkeerd
tof bakske wel..

Alpha zei:Iemand zin om te spelen/boosten straks? Kan nachtje doordoen.
dev!lke zei:Boosten zal niet meer gaan denk ik
Alpha zei:Hoe bedoel je?

dev!lke zei:Dacht dat het was aangepast met die update. Heb het niet getest. Laat het mij weten als het nog lukt![]()
.Rufusthedog zei:Jawel hoor komt nog wel singleplayer DLC
Preske zei:Mmm
Voor het zelfee geld is het weer van die "hier zijn drie auto's en kleren".
Echte dlc zoals lost and the damned of gay to,y gaan e niet meer krijgen
) maar heb dan toch weer 150k ofzo uitgegeven aan het fully tunen van een Bifta. Miljaar wat een zalig bakske! Goede acceleration, handling, redelijke topspeed - zeker voor een offroader! - en hij klimt echt overal aan op! En die mega spoiler erop is gewoon hilarisch !