Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[IKC] StarLight zei:Hibernaten? M² is dood
SureSnIPaH zei:M² dood? Legends may sleep, but they never die.

SnIPaH zei:M² dood? Legends may sleep, but they never die.

Zijn dat uw "laatste nieuwe films" ?Kinemongolis zei:De keuzelijst met de films voor de movienight is uit !!!! Stem nu welke 4 vier films je wil zien !!! www.lantacy.be
DJefke zei:Zijn dat uw "laatste nieuwe films" ?![]()
I robot een dikke maand geleden al gezien (twice zelfs), Riddick ook al 2 weken geleden. Catwoman en The Bourne Supremacy zijn ook al efkes uit en waren zowiezo al gepland voor volgende week.
Kinemongolis zei:Sjah...er is keuze uit alle films die op dat ogenblik in de cinema spelen, maar ge moet niet treuren DJefke , de nieuwe film van K3 is uit !!! speciaal voor jou zal ik hem id lijst zetten
Ge beloofd de laatste nieuwe film van oktober en nu komde aankakken met allemaal films die ze al spelen sinds begin september. Dat begint al goe als ge geen klein belofteke kunt waarmaken :ironic:Kinemongolis zei:De film dat gaat gespeeld worden gaat de laatste nieuwe digitale film zijn die op dat moment speelt in de Metropolis. Welkeen kunnen we nog niet vertellen daar hun programmatie van oktober nog niet vastligt dus uw ticket is wel degelijk 7.50 euros waard .
Een avant-premierke zou ni te veel gevraagd zijn. Nuja, hier dus blijkbaar welDeadman INC. zei:kerel, ge zijt nog stommer dan ik dacht !
lantacy begint 1 oktober
veel nieuws dan ?