Archief - Lanparty in Metropolis Antwerpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[IKC] StarLight

Legacy Member
kine: mail is geforward se. Misschien geven ze geen korting aan een nederlandse organisatie he, dat is niet onmogelijk :)

DJefke

Legacy Member
Kinemongolis zei:
De keuzelijst met de films voor de movienight is uit !!!! Stem nu welke 4 vier films je wil zien !!! www.lantacy.be
Zijn dat uw "laatste nieuwe films" ? :rofl:
I robot een dikke maand geleden al gezien (twice zelfs), Riddick ook al 2 weken geleden. Catwoman en The Bourne Supremacy zijn ook al efkes uit en waren zowiezo al gepland voor volgende week.

Kinemongolis

Legacy Member
Sjah...er is keuze uit alle films die op dat ogenblik in de cinema spelen, maar ge moet niet treuren DJefke , de nieuwe film van K3 is uit !!! speciaal voor jou zal ik hem id lijst zetten

blackrabbit

Legacy Member
DJefke zei:
Zijn dat uw "laatste nieuwe films" ? :rofl:
I robot een dikke maand geleden al gezien (twice zelfs), Riddick ook al 2 weken geleden. Catwoman en The Bourne Supremacy zijn ook al efkes uit en waren zowiezo al gepland voor volgende week.

Je kan nu ook niet zeggen dat dat oude films zijn he...

DJefke

Legacy Member
Kinemongolis zei:
Sjah...er is keuze uit alle films die op dat ogenblik in de cinema spelen, maar ge moet niet treuren DJefke , de nieuwe film van K3 is uit !!! speciaal voor jou zal ik hem id lijst zetten
Kinemongolis zei:
De film dat gaat gespeeld worden gaat de laatste nieuwe digitale film zijn die op dat moment speelt in de Metropolis. Welkeen kunnen we nog niet vertellen daar hun programmatie van oktober nog niet vastligt dus uw ticket is wel degelijk 7.50 euros waard .
Ge beloofd de laatste nieuwe film van oktober en nu komde aankakken met allemaal films die ze al spelen sinds begin september. Dat begint al goe als ge geen klein belofteke kunt waarmaken :ironic:

Kinemongolis

Legacy Member
Keb u al gezegd ...die nieuwste digitale film die dan speelt is K3... wilde die zien mss ?

Deadman INC.

Legacy Member
DJefke, jongen, khebbet u al gezegd...

ge zijt nen ass... tis LEGAAL... de laatste nieuwe film van oktober...


als er nu in oktober geen nieuwe uitkomen, dan is de laatste nieuwe van september ook die van oktober... dus...


The Bourne Supremacy is wel goed...
en AVP ook ...

=CID=Drone

Legacy Member
"als er nu in oktober geen nieuwe uitkomen, dan is de laatste nieuwe van september ook die van oktober... dus... "



zie eens op de site van kinepolis zelf, komen meer als 1 gode film uit in oktober zelf :p

DJefke

Legacy Member
Uiteraard kot er in oktober meer als ene goeie film uit. Der komen wekelijks verschillende films uit. En der komt echt wel meer dan ene film per maand digitaal uit.

@deadman: ge zijt gewoon nen dikke loser jong, face it.

Deadman INC.

Legacy Member
kerel, ge zijt nog stommer dan ik dacht !

lantacy begint 1 oktober

veel nieuws dan ?

gManN

Legacy Member
Nerds against nerds 37

the new movie from mongstudio directed by noone

"See the war and terror from belgian people fighting over a stupid cause. The excitement, the enthousiasm to hit the close-button was never so great!"

Several awards received by nerds we never heard of before

DJefke

Legacy Member
Deadman INC. zei:
kerel, ge zijt nog stommer dan ik dacht !

lantacy begint 1 oktober

veel nieuws dan ?
Een avant-premierke zou ni te veel gevraagd zijn. Nuja, hier dus blijkbaar wel :wtf:

@gmann: ik neem het wel ni dak ne nerd genoemd word eh, ik zen ne geek, das iet heel anders.

gManN

Legacy Member
ik geef het u op een schaaltje, ge zijt ne nerd !!

(zei supernerd gmann)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan