Archief - 19" Switch 100mbit 24 poorten, 19" UPS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Incubus-

Legacy Member
.1 Inleiding

Heb even een apart topic gemaakt om het overzichtelijk te houden.

.2 Objecten

  1. UPS APC smart-UPS 2200

    • Omschrijving: Ik weet niet in welke staat deze is, ik heb namelijk de power cord er niet van en kan hem dus niet testen. Via de selftest functie kan ik wel zeggen dat hij nog werkt, maar ik weet dus niet de staat van de batterijen.
      Vandaar ook de lage beginprijs
    • Afbeelding: http://users.skynet.be/fa342614/P1010060.JPG
    • Minimumprijs: 20
  2. Nortel Baystack 450-24T Model# AL2012A14 Switch

.3 Verzending

Verzenden is mogelijk (voor de UPS niet aan te raden, weegt loodzwaar) uiteraard op kosten van de koper.
Leveren kan ook in de mate van het mogelijke en met de juiste vergoeding.
Afhalen kan in Schoten (bij Antwerpen)

.5 Slot

Voor de UPS heb ik al een bod van 20€ van Violator
Wordt ook op andere plaatsen te koop gezet, ik houd iedereen op de hoogte

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

fromalk

Legacy Member
sorry hij is te hoog, ik zoek een 1u model,

toch bedankt he!

pepinos

Legacy Member
Best wel interesse in die switch.

Als ik het goed begrijp kan ik dus die combinatie gewoon aan mijn modem hangen om een netwerk tot 24pc's op te zetten die dan ook allemaal op internet kunnen (hetzij belachelijk traag met zoveel tesamen :D ) en met elkaar kunnen communiceren? Ook als er al een switch tussen modem en switch zou hangen? En dat zonder ál te veel configuratieproblemen? Ik zie DHCP staan, dus automatische IPtoekenning enzo..?

Is er eventueel mogelijkheid tot het brengen van het apparaat naar Brussel? of toch meer die richting uit?

Alvast bedankt

mvg

Pepinos

-Incubus-

Legacy Member
In jouw geval heb je nog een router nodig (om een internetverbinding te delen toch). De switch kan inderdaad als DHCP ingesteld worden. Daarvoor moet je hem wel via de compoort met je pc verbinden om dat allemaal in te stellen. (kabeltje zit er niet bij maar das standaard)
Ik kom niet echt in Brussel, ik kan hem wel tot aan het centraal station van Antwerpen brengen, of je moest mij een "offer I can't refuse" maken om tot Brussel te rijden :d

grtz

pepinos

Legacy Member
voorlopig geen zin in een "offer you can't refuse" ;)

lijkt me een beetje overkill voor wat ik nodig heb, maar toch merci voor de uitleg

grtz

-Incubus-

Legacy Member
donderdagavond (morgen) sluit ik af voor de UPS, aangezien Violator hier vrijdag toevallig passeert

grtz

-Incubus-

Legacy Member
tis avond
UPS is bij deze verkocht aan violator
voor de siwtch is het hoogste bod momenteel 30€ van Metalerke

das_dan_kleer

Legacy Member
sh!t, k had niet gezien dat je het rack ging leveren in Lier, Heist o/d Berg is er vlak aan, anders had ik wel meer geboden, als violator het moest afweten mag je me zeker contacteren

-Incubus-

Legacy Member
spijtig :-)
de UPS is juist mee met violator (een half uurke geleden)
perfect gegaan, nu enkel de switch nog

grtz

-Incubus-

Legacy Member
switch verkocht aan metalerke!
alles is dus de deur uit

check pm metal
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan