Archief - 2 AMD Opteron 275 Dual Server CPU Socket 940

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nille-

Legacy Member
Als er toch ene van de 2 kapot zou zijn, heb je nog altijd 1 werkende en een verdomd coole, mogelijks unieke sleutelhanger ;)

schep

Legacy Member
ik zou eigenlijk ook graag es wat meer info hebben over dit zaakje, gelieve dit even uit te leggen of er komt een slotje op...

Kamei

Legacy Member
Wat is het probleem met dat ik een NIEUWE processor verkoop zonder garantie ? Iedereen zo wantrouwig.

piotke

Legacy Member
1. waar
2. het gaat nog steeds om heling. Dit is illegaal en als telenet het wenst kunnen ze u hiervoor bv aangeven. U hebt toch de rules van het forum gelezen..

piotke

Legacy Member
Verkoop van gestolen goederen, zoals jij insinueerde.

UW beperkte woordkennis laat tegelijk vragen rijzen over uw leeftijd ...

Kamei

Legacy Member
Da was wel als grapje bedoelt, k zen meer technisch aangelegd dan de nederlandse taal. Ik kan voorleggen vanwaar hij komt maar dan is direct ook mijn aankoopprijs & adres bekend, dus kan ik dat niet doen. zijn absoluut niet gestolen goederen

piotke

Legacy Member
Stuur het me desnoods in PM, want zulke manier van handelen wekt enorm veel argwaan...

schep

Legacy Member
mag desnoods ook naar mij in PM, ik ga je dealer niet vrijgeven aangezien ik nooit processors ed koop.

piotke

Legacy Member
Valt niet veel aan te zeggen/verbergen buite ndat ze van ebay komen...

Gamer

Legacy Member
Kamei zei:
Je kan mijn feedbacks toch zien op ebay.

jij woont in de Verenigde Staten ?
dat is de enige Kamei dit ik vind op ebay :)
en die verkoop visgerief...

linkje naar je profiel ?

viper_Gts

Legacy Member
Kan je eventueel is pic late zien van de cpu's ?
dan weten we al dat ze in goede staat zijn en niet vol koelpasta hangen :)

Mvg vipe

RocKer

Legacy Member
Kamei zei:
zie onder mijn naam / zie webpagina, is een directe link
Ja heb ik gedaan,en daar zie ik alleen zowa krimpkous en nog wa goedkoop spul,geen cpu's van 800€,waar zijn ze dan:confused: ,foto is mss wel handig.

Intresse in ruil.

zorbapol

Legacy Member
Kamei zei:
Deze zijn nieuwe processors zonder koeler (OEM)
zonder garantie
Reden van verkoop: Heb ze zelf van iemand kunnen kopen voor een goede prijs: doe maar een bod
De nieuwprijs van deze processors samen bedraagt 1700 euro, dus geen belachtelijke bieding.
K had zelf gedacht aan startbod 1250 voor de 2 samen

:wtf:

Nuja intresse had ik wel ..........

Maar aan die prijs :eek:
Wetende da uw stuff van ebay komt en het dus van over de hele wereld komen kan , kan ik uw prijs vergelijken met NEW stuff uit de winkel in .de , dan kom ik aan NEW en MET garantie en boxed maar aan 1428€ !

Dan nog ff in mijn achterhoofd houden dat bij de launch eind dees maand v/d M2 socket AMD de prijs van deze opt cpu`s TOT 50% gaat laten zakken is mijn goesting om aan 1250 te kopen al over :s

Voor een andere prijs zou ik nogsteeds intresse hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan