Archief - 2 high end laptops te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anjooh

Legacy Member
Hey,

Ik heb een tweetal laptops, waarvan ik er een houd en 1 wil verkopen.
ik weet zelf niet welkeen ik zil houden, ik zie wel voor welkenen er het meeste interesse is.


Laptop 1 : HP Pavillion ZD8105

Intel 640 processor (3,2GHz - 64bits)
1GB ram
100GB harde schijf
17" breedbeeld scherm met antireflectie
dvd-brander dual layer met lightscribe
firewire
bluetooth
X600 met 256MB grafische kaart
SD slot
Harmann Kardon speakers
Er zit een afstandsbediening in de laptop die je eruit kan schuiven om hem vanop afstand te bedienen (muziek, dvd, opstarten - afsluiten, windows media center)
er zit tevens een sdkaart-reader die je kan uitpluggen om aan een andere pc te koppelen, bezie het als een ingebouwde externe geheugenstick
4x USB
firewire
alles zit erbij (doos, drivers, lader, ...)

De laptop is van september 2005 en ik heb die geruild met mijn Dell 9200 omdat ik geen centrino cpu meer wou.

Laptop 2 : HP Compaq B1800

Dit is een laptop die hier nog niet verkocht wordt. hij is heel compact en licht.

Centrino 1,86GHz
512 Ram DDR 533MHz
80GB harde schijf
12,1 breedbeeld 1280x800 (heel helder beeld)
DVD-brander dual layer lightscribe
firewire
bluetooth
3x usb
tv out
sd/MS/MMc slot
querty klavier
128MB accelerator 900 grafische kaart

en het schone van dit bijoutje : hij weegt maar 1,5kg

hij is 3 weken oud en heeft mij een 1975 euro gekost.

hij komt met een lader, tas, xp home licentie eng


ik behou mij het recht ...

de minimumprijs voor de eerste is 1200 euro en 1400 voor de tweede

groeten

GenghiS_KhaN

Legacy Member
ik heb wel interesse in die B1800 maar probleem is dat ie te duur is, voor dat geld koop ik dan liever een andere. En goedkoper zal je gij ni willen verkopen...

Anjooh

Legacy Member
Doe een bod, you never know

Hou echter wel rekening dat deze niet te vergelijken is met een standaard laptop.

Alhoewel het scherm kleiner is, heeft het toch een serieuze resolutie en magnifiek mooi beeld.

En hij weegt dus tweemaal niets (anderhalve kilo) en is gemakkelijk handelbaar

kivirno

Legacy Member
indien bij laptop 1 factuur zit en goed werkt en geen luie of dode pixels dan geef ik 800 euro

Anjooh

Legacy Member
kivirno zei:
indien bij laptop 1 factuur zit en goed werkt en geen luie of dode pixels dan geef ik 800 euro
Laptop werkt goed en heeft geen luie/dode pixels

het bod is echter VEEEL te laag

Anjooh

Legacy Member
Kyri... zei:
vanwaar bent u Anjooh? pm gestuurd

Hey,

Ik ben van St-Denijs-Westrem (Gent).

Ik heb je toegevoegd op msn (echter heb ik een druk weekend, dus verschiet niet als ik weinig online ben dit weekend) maar ik probeer het zoveel mogelijk in de gaten te houden

grtz

stephkuh

Legacy Member
die eerste is een zeer intressant ding
jammer dat het geld momenteel ontbreekt:(
succes met verdere verkoop nog

Anjooh

Legacy Member
Thx, hij is idd supercompleet en supersnel.

De tweede is echter niet minder interessant, want in bepaalde handelingen is hij praktisch even snel als de andere...

Grtz

kivirno

Legacy Member
we zullen is een schoon bod doen he
indien alles in orde met papieren al de zever :p
en geleverd bij mij thuis
2000 euro voor beide laptops
das mijn hoogste aanbod dat geld tot 25 februari

Anjooh

Legacy Member
kivirno zei:
we zullen is een schoon bod doen he
indien alles in orde met papieren al de zever :p
en geleverd bij mij thuis
2000 euro voor beide laptops
das mijn hoogste aanbod dat geld tot 25 februari

Ik zal het overwegen en laat je iets weten :niceone:

Ruil is geen optie en de verkoop van 1 laptop apart heeft voorrang (dan kan ik de andere houden)

grtz

Zinzin

Legacy Member
De 2 laptops ruilen tegen 1 zwaardere? Dan heb je toch nog een laptop ;)

Acer Travelmate 8104 WLMI
Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 2.0GHz(Dothan 760/2MB/533MHz)
Microsoft® Windows® XP Professional Edition SP2
15.4TFT WSXGA+
1024MB DDRII RAM (2x 512MB)
100GB HDD(SATA)
Super Multi Double Layer DVD-RW
LiIon batterij
56K modem
Wired Gigabit LAN
Wireless 802.11a/b/g
DVI
ATI X700 128MB
Bluetooth
5-in-1 card reader
smartcardreader
azerty FR keyboard
+ nog alles wat erbij zat en de originele verpakking.

Ongeveer 8 maand oud, zo goed als perfecte staat, met 3 jaar accidental damage (waarvan dus nog meer dan 2 jaar te gaan)

Anjooh

Legacy Member
Zinzin zei:
De 2 laptops ruilen tegen 1 zwaardere? Dan heb je toch nog een laptop ;)

Acer Travelmate 8104 WLMI
Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 2.0GHz(Dothan 760/2MB/533MHz)
Microsoft® Windows® XP Professional Edition SP2
15.4TFT WSXGA+
1024MB DDRII RAM (2x 512MB)
100GB HDD(SATA)
Super Multi Double Layer DVD-RW
LiIon batterij
56K modem
Wired Gigabit LAN
Wireless 802.11a/b/g
DVI
ATI X700 128MB
Bluetooth
5-in-1 card reader
smartcardreader
azerty FR keyboard
+ nog alles wat erbij zat en de originele verpakking.

Ongeveer 8 maand oud, zo goed als perfecte staat, met 3 jaar accidental damage (waarvan dus nog meer dan 2 jaar te gaan)

Met alle respect maar die laptop is zeker niet zwaarder dan mijn HP ZD8105, integendeel. Mijn vorige was ook Centrino 2.0GHz met veel betere specs dan de uwe en die blijkt nu toch iets trager te zijn bij bepaalde toepassingen.

En die B1800 is ook wel een kleine krachtpatser (voor hetgeen hij gemaakt is natuurlijk).

Dus ik denk niet dat ik daar zal op ingaan, ik zou zelfs mijn eerste laptop er niet voor ruilen, no offence hé maar die laptops hebben elk hun (verschillende) doelgroep.

Veel succes met de verkoop van de uwe.

Grtz

X-travaganza

Legacy Member
zou je eens foto's van die eerste,en als je dan toch bezig bent pics van de 2den ook willen posten (vind nie direct zo pics van de laptop) ;) ...

heb wel degelijk interesse erin,maar heb nog mss.enkele (dwaze) vraagskes...

* XP (nederlands)?
* netwerkkaartje aanwezig?
* factuur aanwezig?
* garantie?
* mogelijkheid tot brengen (in Eeklo)?
* andere gebruikerssporen?

greetz
X-travaganza

X-travaganza

Legacy Member
whoohoo :applause: some questions needs to be answered...

ik heb hier redelijk interesse in,maar zou hem toch relatief rap wat willen weten...heb nog enkele die ik moet vergelijken

greetz
X-travaganza

Anjooh

Legacy Member
X-travaganza zei:
zou je eens foto's van die eerste,en als je dan toch bezig bent pics van de 2den ook willen posten (vind nie direct zo pics van de laptop) ;) ...

heb wel degelijk interesse erin,maar heb nog mss.enkele (dwaze) vraagskes...

* XP (nederlands)?
* netwerkkaartje aanwezig?
* factuur aanwezig?
* garantie?
* mogelijkheid tot brengen (in Eeklo)?
* andere gebruikerssporen?

greetz
X-travaganza


sorry voor de late reactie :

XP nl op HP ZD8105 en XP en op B1800 (momenteel staat er wel een NL op)
LAN + wifi op beiden
factuur voor beiden
garantie op beiden
kan gebracht worden indien goed bod
enkel de 8105 is 'gebruikt' maar is daarom niet lelijk of slecht, hij is gewoon 'gebruikt'. Op de B1800 hangt zelfs nog de plastiek.


Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan