Archief - 2 PCs | PC1 athlon64 3000+,1gb,6800gt,stacker | PC2: cel600

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SPIKY

Legacy Member
Volgende Pc's te koop:

PC1:
MSI K8T800 mainboard (onboard audio, netwerkkaart, 6 usb poorten, 2 x IDE, 2 x SATA)
AMD Athlon 64 3000+ socket 754, boxed
2x512mb corsair twinx 3200 C2 ram
Geforce 6800GT, 256mb, agp, met arctic silencer cooling
40gb Seagate barracuda IV
Philips cdrw/dvdlezer
Superflower 420W psu
Coolermaster Stacker case, incl de originele fans (2 12cm en 1 8cm) + 1 papst 8cm

mobo, graka en psu heb ik zelfs de dozen + ev handleiding nog, bij graka zit originele koeler er ook bij, bij case voetjes + wieltjes + bijhorende schroeven enz.
Alles perfect in orde, goed onderhouden, kast zonder enige krassen ofzo.
min.prijs: 600€
Eventueel te ruil voor P4 'surf' pcke + degelijke opleg.

PC2:
Compaq deskpro
Celeron 600mhz
258mb 100mhz ram
onboard vga, audio, 2 usb poorten, agp, 3 * pci
pci netwerkkaartje
cdrom drive
diskette station
+ 14” crt schermke

let op: geen hd erbij.
pcke werkt nog perfect stabiel, kan winxp redelijk goed draaien, ideaal als servertje of downloadpc.
min. prijs: geen, bied maar.


Gratis geleverd over max 50km, anders af te halen in 3550 Heusden-Zolder.
Alles kan voor aankoop natuurlijk getest worden.

Bieden tot dinsdag 14 maart 20u.

Ik behoud me het recht... etc
(edit: staat nu ook op lotverkopen)

SPIKY

Legacy Member
up...

de hd van 40gb kan btw in PC1 of PC2 gestoken worden, maar geef dit wel aan bij uw bod :)

SPIKY

Legacy Member
up...

minimumprijs verlaagd, en ze worden direct meeneemprijzen:
PC1: 540€
PC2: 70€ (+ 'k geef nog logitech internet navigator keyb + microsoft ps2 muiske erbij, steek er een hd in en ge hebt een mooi pcke)

edit: staat nu ook op tones

LaCucaracha

Legacy Member
interesse in P4 2.6 ghz met radeon 9800 pro en 512 mb ddr in?
zou die dan eventueel willen ruilen tegen pc1 + opleg van 100€ ofzo

SPIKY

Legacy Member
LaCucaracha zei:
interesse in P4 2.6 ghz met radeon 9800 pro en 512 mb ddr in?
zou die dan eventueel willen ruilen tegen pc1 + opleg van 100€ ofzo

Ik heb juist met Kiara in een andere thread een deal gesloten voor de aankoop van een P4 pcke, mijn pm met bevestiging is nu juist 30sec geleden vertokken, dus geen ruil meer nodig.
Ze zijn nu dus enkel nog te koop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan