Firefoxbt
Legacy Member
Yup,
deze zijn gekocht uit Amerika (ebay) omdat ik normaal een tijd zonder ram ging zitten. Dit was niet het geval dus liggen deze hier niets te doen.
Deze draaien op cl3 denk ik, pc3200 uiteraard. Ideaal ram dus voor iemand die veel ram wilt voor een lage prijs maar niet wilt overclocken dus
.
Ik heb hiervoor 190€ incl. verzending betaald maar ben bereid er een ferm % af te doen.
Bieden begint bij 150€ excl. voor de 2 of voor eentje 80€ excl.
Nieuwprijs in gewone winkel bedraagt +-115€ / per stuk.
Groeten,
T
deze zijn gekocht uit Amerika (ebay) omdat ik normaal een tijd zonder ram ging zitten. Dit was niet het geval dus liggen deze hier niets te doen.
Deze draaien op cl3 denk ik, pc3200 uiteraard. Ideaal ram dus voor iemand die veel ram wilt voor een lage prijs maar niet wilt overclocken dus
.Ik heb hiervoor 190€ incl. verzending betaald maar ben bereid er een ferm % af te doen.
Bieden begint bij 150€ excl. voor de 2 of voor eentje 80€ excl.
Nieuwprijs in gewone winkel bedraagt +-115€ / per stuk.
Groeten,
T



) . Voor 160€ wil ik er nog eens over denken