Archief - 2 x XP professional

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiara

Legacy Member
Doe ze weg omdat ik het toch niet gebruik, geen idee of er interesse is deze software.

1 x XP pro multilingual Service pack 2 oem met de key op de verpakking, 2 maal gebruikt

1 x XP pro Dutch, ook een paar keer gebruikt. Deze is al iets ouder maar heeft geen enkele kras.

Vraagprijs: oem versie kost nog steeds rond de 150 euro. Bod onder de 60 euro per stuk wordt niet aanvaard.

Foto:
http://users.telenet.be/Kiara_oliver/xp pro.JPG

Ahalen te Merksem of verzending op kosten van de koper.
Komt ook op tones.

Scyver

Legacy Member
grote interesse in XP pro dutch.

Ik laat u asap iets weten - moeste voor morgenavond niks van mij horen mail me dan even. [email protected]

Wat bedoelt u met paar keer gebruikt?

Gert1

Legacy Member
bij mijn weten mogen oem versies niet appart verkocht worden

bij forcom kosten oem versies (waar je hardware moet bijkopen) 95€ en een niet-oem versie kost 154€

Kiara

Legacy Member
Prijzen zijn zwaar gezakt sinds verleden week, toen kosten ze nog steeds 150 euro. Tones heeft ze juist aangepast, waarschijnlijk door de komst van vista.
Xp pro retail kost er nog steeds 410 euro en niet 154.

Edit// correctie ze kosten nog steeds 150 euro voor de oem, dit zijn multilanguage versies en geen nederlandse of franse.

Je kan het installeren in arabisch, chinees, etc

Kiara

Legacy Member
Scyver zei:
grote interesse in XP pro dutch.

Ik laat u asap iets weten - moeste voor morgenavond niks van mij horen mail me dan even. [email protected]

Wat bedoelt u met paar keer gebruikt?

2 keer format gedaan en 2 keer een installatie ervan.

Kiara

Legacy Member
Omdat enkele moraalridders zeggen dat ik de oem versie niet los kan verkopen doe ik er de hardware bij die ik toen had gekocht. Het gaat om een Asus K8V Deluxe en wat andere hardware die zwaar mishandeld zijn en het niet overleeft hebben.
Mocht dit ook niet kunnen mag er een slotje op en maak ik wel een aparte thread voor de retail.

VinX

Legacy Member
Kzou begot nie weten wrm da nie mag verkocht worden. Gooi die hardware der gwn bij :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan