Tbernaerd
Legacy Member
XYRIS zei:Name it , heb nieuwprijs nog niet opgezocht.
2 euro + verzending naar Brugge
Edit: voor de duidelijkheid: bod op dat Belkin netwerkverlengstuk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XYRIS zei:Name it , heb nieuwprijs nog niet opgezocht.
Tbernaerd zei:2 euro + verzending naar Brugge
Edit: voor de duidelijkheid: bod op dat Belkin netwerkverlengstuk.
agent #2 zei:hoeveel voor dat netwerkkaartje?
XYRIS zei:6.5€ Nieuwprijs gemiddeld, 4Inclu? Prior verzonden?
. Liefst per mail, tom at schuppe.beTbernaerd zei:4 incl is goed. Stuur je rekeningnr maar. Liefst per mail, tom at schuppe.be
tele(n)ettertje zei:zo een compoort bracket, is dat aan te sluiten op een usbpoort op het moederbord?
Bl@z3R zei:hoeveel voor één voeding?
Com poort bracket op een usb? Ik geloof sterk van niet !![]()
Bl@z3R zei:fortron?
Ironpole zei:Is het niet zo dat de Compaq's moederbord-powerconnector groter is dan een gewone PSU (2x2 pinnekes groter)?
XYRIS zei:Is te weinig vind ik. wil het wel noteren.
Aan alle bieders EXCLU bieden AUB
Brainbug zei:wanneer sluit je hiervoor af?
(maar dan dus de 6excl, ipv incl)
XYRIS zei:Is toch nog weinig... nee?
Brainbug zei:1 Euro voor die 2 SATA kabels heb je al verkocht in deze thread
en voor 4,5 heb je brackets 2xUSB + 2xFirewire:
http://www.info-tech.be/product.aspx?p=6779
dus dan denk ik dat 2,5/bracket geen slecht bod is.
Dus 5.5€ + 1.50 prior verzonden.Bl@z3R zei:nope 10€ inclu powerkabels genoeg![]()
pm me als het ok is.