Archief - 2x 512Mb OCZ PC3500GX-XTC (ongeopend)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thorgal0319

Legacy Member
Te koop wegens ligt hier toch maar : 2x 512Mb OCZ PC3500GX-XTC

Splinternieuw, in ongeopende verpakking. Werd door OCZ omgeruild voor mijn kapotte VX-memory kit dewelke niet meer gemaakt worden.

Zitten in principe BH-5 chipkes op. Resultaten schommelen op het web : 2-2-2-5 tot 240-245Mhz op 3.2V, 250-260 op 3.4-3.6V. Stock : 216Mhz 2-2-2-5 op 2.8V.

Ik heb van deze latjes een officieel RMA-bewijs van OCZ, dat als basis kan dienen voor de levenslange garantie (indien je onder de 3.0V blijft tenminste ;) )

LINK naar Tones. In dit geval had ik graag nog zo'n 75% van de nieuwprijs gerecupereerd. Nogmaals : de latjes zijn dus nieuw en ongebruikt. Ideaal dus voor iemand die een paar eurotjes wil uitsparen op zijn aankoop :)

Graag bieden excl. verzending. Afhaling kan ook te Leuven.

Happy bidding :D



Edit : ruilen kan ook : ben nog steeds op zoek naar nog een 74Gb Raptorke, een s939 3200+ of iets dergelijks of ev. 2x1Gb ram (al deze zaken al dan niet met opleg natuurlijk).

linux

Legacy Member
dus de garantie is eraf?
wat is het nut dan van garantie als ze toch niet boven de 220 ofzo gaan zonder de garantie te verliezen of 3.0 volt te overschrijden? :s

thorgal0319

Legacy Member
linux zei:
dus de garantie is eraf?
wat is het nut dan van garantie als ze toch niet boven de 220 ofzo gaan zonder de garantie te verliezen of 3.0 volt te overschrijden? :s

Waarom zou de garantie eraf zijn ? Ik heb deze latten niet geopend, laat staan getest :unsure:
Op het net worden deze latten wel getest boven 3V en dan krijg je de vermelde resultaten. Stock (en dus gegarandeerd) doen deze 216Mhz 2-2-2-5.

En op je vraag "wat is het nut" : dat moet je aan OCZ vragen : wat is het nut van latten uit te brengen die 220Mhz doen op 2-2-2-5 ? 't heeft in elk geval al meer nut dan latten die 200Mhz 2-2-2-5 uit te brengen zekers :sleep:

thorgal0319

Legacy Member
j3T zei:

Dat kan tellen als een begin, maar is nog geen 63% van nieuw. Is wat mij betreft iets te weinig om ze te laten gaan, sorry :sop:


(laagst gevonden prijs : 238.7 euro bij Tones, nvdr)

j3T

Legacy Member
Bon, 180 inclu verzending? T'is wel vrij dringend ;p
Denk dat ge met dit bod vrij dicht bij de 75% zit :)

thorgal0319

Legacy Member
j3T zei:
Bon, 180 inclu verzending? T'is wel vrij dringend ;p
Denk dat ge met dit bod vrij dicht bij de 75% zit :)

Maak er 180excl. van en we hebben onmiddellijk een deal :niceone:

Kwestie dat er zoveel vormen en prijzen van verzending zijn, de ene al risicovoller dan de andere, en dan kan je zelf kiezen hoe je het verzonden wil hebben :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan