Archief - 30 PC Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Nexus 10€ afgehaald.

Zit bij Simcity 4 ook de uitbreiding Rush hour?

Puppieke

Legacy Member
tis nu al donderdag 2maart en 16h48, dus de verkoop is 'gedaan'
dus... is mijn bod nu ok of niet?

STRIDER

Legacy Member
22) Nexus: The Jupiter Incident
Minimumprijs: 8€
Meeneemprijs: 15€

15€ inclusief, is dit voldoende als meneemprijs?

Grtz

Aenima

Legacy Member
ok sorry dat ik iets later reageer maar ik kom net van mijn werk.

De verkoop is inderdaad gedaan en dit is een overzicht:

Hekje: BF1942 & SOF2, samen 18€ opgestuurd. In de hoop dat je nog altijd geintereseerd was :).

silver_one: quake 4 aan 15€ afgehaald.

JensiePansie: anno1503 aan 6€ afgehaald.

captain asshole: nexus aan 10€ afgehaald.

Mijn in real life bieder: Farcry aan 10€ / warcraft aan 8€ / Lotr:BFME aan 15€ en Star wars empire at war aan 25€. Aangezien ik hier een bod van 25 gekregen heb en die jerel in real life ook 25 bood mag ik kiezen aan wie ik het verkoop, anders had je maar iets meer moeten bieden.

@Puppieke: het spijt me maar uw bod was niet genoeg aangezien er op de spellen farcry en warcraft3 hoger geboden werd door iemand anders en als ik dan de andere twee spellen erbij telde ik veel hoger dan die 22€ kwam, mss moest je de boden van de 4 spellen afzonderlijk genoteerd hebben zodat ik een duidelijker overzicht had.

Het spijt me strider maar uw bod was niet meer binnen de vooropgestelde periode.

De mensen die ik hier net genoemd heb zullen binnenkort een PM ontvangen met de nodige adres & eventuele overschrijvinggegevens.

-Draco-

Legacy Member
damn... ik zie hier juist dat Quake4 weg is...
Wel, 27€ exlu dan...
Gij hebt zeker geen paypal?
Met gewoon overschrijving is ook goe ze...
heb liever paypal... :)

STRIDER

Legacy Member
Sorry maar mijn bod voor Nexus is geplaatst op 2 maart.. uwe verkoop liep tot zaterdag 4 maart ... zo staat het toch in uw eerste post. Ik bied bijna dubbel dan de andere bieder, binnen de tijd en dan is het nog niet goed?

Hopelijk krijg ik nog een PM voor de verkoop te regelen...

Genious

Legacy Member
sims 2:
20 euro
of afspreken nu maandagavond aan het St-Pietersstation in Gent (rond 16.50 of 21.10) of verzonden. deal?

Vigitto

Legacy Member
27) Medal Of Honour: Allied Assault

28) Medal Of Honour: Spearhead
5€ per game geboden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan