ok sorry dat ik iets later reageer maar ik kom net van mijn werk.
De verkoop is inderdaad gedaan en dit is een overzicht:
Hekje: BF1942 & SOF2, samen 18€ opgestuurd. In de hoop dat je nog altijd geintereseerd was

.
silver_one: quake 4 aan 15€ afgehaald.
JensiePansie: anno1503 aan 6€ afgehaald.
captain asshole: nexus aan 10€ afgehaald.
Mijn in real life bieder: Farcry aan 10€ / warcraft aan 8€ / Lotr:BFME aan 15€ en Star wars empire at war aan 25€. Aangezien ik hier een bod van 25 gekregen heb en die jerel in real life ook 25 bood mag ik kiezen aan wie ik het verkoop, anders had je maar iets meer moeten bieden.
@Puppieke: het spijt me maar uw bod was niet genoeg aangezien er op de spellen farcry en warcraft3 hoger geboden werd door iemand anders en als ik dan de andere twee spellen erbij telde ik veel hoger dan die 22€ kwam, mss moest je de boden van de 4 spellen afzonderlijk genoteerd hebben zodat ik een duidelijker overzicht had.
Het spijt me strider maar uw bod was niet meer binnen de vooropgestelde periode.
De mensen die ik hier net genoemd heb zullen binnenkort een PM ontvangen met de nodige adres & eventuele overschrijvinggegevens.