Archief - 3x P3/2x 17" CRT/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drez

Legacy Member
Ik heb hier nog het volgende liggen:

1. 2x Systeem A (Tulip desktop case)
PIII 800Mhz
128MB SDRAM
8 GB Hardeschijf
Disk-drive
CD-ROM
evt. incl Tulip muis en keyboard (QWERTY!!!)

2. 1x Systeem B (Midi Tower)
Celeron 366Mhz
320MB SDRAM
6 GB Hardeschijf
Disk-drive

3. 2x 17" CRT Monitor
- 1x Tulip
- 1x Laser

4. 2x 256MB
2x 256MB SDRAM 133Mhz (PC133-333-520 / Infineon)

5. Riva TNT 2
Guillmot (=Hercules) Maxi Gamer Cougar 32MB


De systemen worden alleen per geheel verkocht!!!
Alle gebruikelijke bla bla.
Brengen kan evt. tegen vergoeding. / Liefst omgeving Gent.

/edit
systeem A is voorzien van win98SE OEM / Systeem B Win95

PsYmon

Legacy Member
Meer info over de crt's graag. Welke reso's aan welke Hz'en, modelnummer, zelfgemaakte foto (heb hier nog altijd een kater van een scherm dat ik hier heb gekocht :sop: )

Drez

Legacy Member
lol
kzal es zien ze.
Dien laser is er alleszins een die ik zelf een hele tijd gebruikt heb. En die Tulip is er zoeen als ik nu gebruik. Dus brol is het niet.

op 1024*768 kan die tulip tot 85Hz en die Laser 75Hz (als ik het me goed herinner)
verdere specs kan ik zo niet vinden

PsYmon

Legacy Member
Kzou alleszins een moeten hebben die 1280*1024 aankan op 75 hz. En ik moet zeker en vast een foto hebben want de vorige was echt een wrak, vergeeld tot en met enz.
Kan je anders eens testen of één van de twee bovenstaande reso aankan?
En vanwaar ben je juist in gent?

placide

Legacy Member
hello, Drez, interesse in Tulip of Laser, wel graag fotootjes.

Drez

Legacy Member
zal vanavond eens zien voor een foto van alle onderdelen.

PS. Alles MOET weg (ruimte gebrek)

Moes

Legacy Member
kanje die systemen brengen naar kortrijk?
indien ja, heb ik interesse in de eerste twee systemen + de 2 schermen en eventueel wat extra ram
kun je me daarvoor een prijsje maken incl ram?

Drez

Legacy Member
@Zitaki ivm je pm, ik zal er vanavond naar zien.

kiss1 zei:
om te beginnen; 45 € inkl. voor systeem B
uhh, incl dat is verzonden enal zeker? Ik zie heteerlijk gezegd niet echt zitten om dit per post te versturen. Onverzekerd zonder (dus gewoon als kilopost) is dit al €12,- en dan moet ik er nog een deftige (bescherm)doos voor zien te vinden.


Moes zei:
kanje die systemen brengen naar kortrijk?
indien ja, heb ik interesse in de eerste twee systemen + de 2 schermen en eventueel wat extra ram
kun je me daarvoor een prijsje maken incl ram?
Ik kom ca. 1 keer peer maand op vrijdag OF zaterdag in Kortrijk.
Dus als ik het goed begrijp
2x Systeem A + 2 Monitoren + Geheugen (die infineon latjes passen perfect in de systeempjes)
(rekening houdend met het bod van Zitaki)

Ik doe maar een voorstel:

€50,- (€30 + 15) voor systeem A plus scherm
€45,- (€30 + 10) voor systeem A plus scherm
€30,00 voor dat geheugen
_____________________________+
€125,- excl. (of €95,- exlc zonder het extra geheugen)

kiss1

Legacy Member
indien levering mogelijk in Roeselare 175 € voor alles dat in de start thread staat (zie mijn PM)

Drez

Legacy Member
@ Moes en Kiss1

Mijn voorkeur gaat nu uit naar Kiss1 zijn/haar bod. Als het voor hem/haar kan wachten tot zaterdag 1 april, want dan moet ik toch daar in de buurt van Roeselare zijn.

Moes

Legacy Member
mja geen probleem
als kiss eventueel 1 pc met scherm wil doorverkopen, mag hij het mij altijd laten weten
gl nog met verkoop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan