Archief - 512MB SDR PC133 (x10)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Demonneken

Legacy Member
SDR PC133U-333-542 512 MB ramlatjes en dit maal 10

foto

Reden verkoop?
Zowat al mijn pc's (op 1 na) zijn nu geupgrade naar DDR configs dus doe ik de rest aan RAM (reserve + leftovers van de pc's) nu weg.

Minimumprijs?
30-35 euro per latje EXCLUSIEF verzendkosten.

Prijsvergelijk?
Laagste prijs dat ik kon vinden is 48.50 euro op pricewatch van Tweakers.net.

Afhaling/verzending?
Beide mogelijk, verzendkosten en risico verzending zijn steeds ten laste van de koper en niet in de prijs inbegrepen( i.a.w. Bieden zonder verzendkosten!)

Werking?
Allen werkend, nooit overclocked, sommigen zelfs nooit gebruikt.

Bijkomend?
Doe geen moeite om onder de minimumprijs te bieden, deze boden worden genegeerd. Mensen welke 35 per lat hebben een onmiddelijke deal. Alle oftopic en zever over prijzen word gereport. Betaling (effectief op rekening) voor verzending. Staat momenteel enkel op TG, moest dit veranderen word het gepost.

*Staat nu ook op Loveno

Demonneken

Legacy Member
Nope, alles is non-ecc. Is dan ook voor desktop gebruik :) (of servers dat non-ecc ondersteunen)

white_steam

Legacy Member
eventuele meeneemprijs voor 4x 512 sdrams ? p-mail me aub "kverlies da toch uit oog :D"

100€ exl. klinkt dit goed

deadlysmokey

Legacy Member
55 euro voor 2 latjes ?
afgehaald

grz deadlysmokey

Demonneken

Legacy Member
Pending sales:

Whitesteam: 4 voor 110
Deadlysmoke: 2 voor 60

Sold:
traats: 2 voor 60

white_steam

Legacy Member
Ik ga voorlopig afblazen ; moet et es bespreken met iemand ... dus als je andere koper zou vinden, doe gerust ... ik zie nog wel tenzij je ruil met hdd van 250 gig ziet zitten, sata 150 maxtor 16mb buffer
1 maand oud..

Demonneken

Legacy Member
white_steam zei:
Ik ga voorlopig afblazen ; moet et es bespreken met iemand ... dus als je andere koper zou vinden, doe gerust ... ik zie nog wel tenzij je ruil met hdd van 250 gig ziet zitten, sata 150 maxtor 16mb buffer
1 maand oud..

Nieuwprijs van zulke schijf is 108 eur... Dus als je nog 20 euro zou willen opleggen is dit te overwegen :)
Natuurlijk prefereer ik uiteindelijk wel "hard cash"

deadlysmokey

Legacy Member
laat maar 55 euro was de max dat ik er wou voor geven

grz


of je moest van gedacht veranderen en toch akkoord gaan

laat maar iets weten

Tommy

Legacy Member
Ik geef je voor alle resterende latjes 30EUR/stuk
Kan je me even PM'en ? of emailen ? (ik prefereer email)

Demonneken

Legacy Member
Mail sent!

Als deal doorgaat met tommy zijn alle latjes weg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan