thorgal0319
Legacy Member
1) Te koop wegens zin in aanschaf nieuw grafisch geweld : Point of View 7800GTX
Aanschaf bij Tones van 30/07/2005 (met factuur en garantie dus)
Draait hier 24/7 stock, enkel testwerk gedaan om te benchen : results hier onder (compare url's) :
3D Mark '01
3D Mark '03
3D Mark '05
3D Mark '06
Kaartje haalt redelijke core-snelheden : tot 500Mhz zonder probleem, soms enige artifacts erboven. Zeer goeie memory speeds tot 1410Mhz zonder artifacts. Maar zoals gezegd : draait voor dagelijks gebruik aan stockspeeds. Alles zit erbij : games (nooit gespeeld), kabeltjes, handleiding, drivers...
Huidige prijs : 489 eurotjes
Ik wil liefst zo'n 75% van de nieuwprijs recupereren, onder de 350 hoef je niet te bieden. Meeneem : 400euro.
2) Te koop wegens overaanbod geheugen hier : OCZ PC3500GX-XTC (2x 512Mb)
Splinternieuw, nog niet in mijn bezit. Werd door OCZ omgeruild voor mijn kapotte VX-memory kit dewelke niet meer gemaakt worden. De memory kit is momenteel onderweg van de US naar hier.
Zitten in principe BH-5 chipkes op. Resultaten schommelen op het web : 2-2-2-5 tot 240-245Mhz op 3.2V, 250-260 op 3.4-3.6V. Stock : 216Mhz 2-2-2-5 op 2.8V.
Tenzij dit expliciet door een kandidaat-koper gevraagd wordt zal ik deze niet testen en laat ik de verpakking ook ongeopend. Ik zal van deze latjes waarschijnlijk geen factuur krijgen (aangezien het een omruiling betreft in de USA), maar garantie is er zowiezo rechtstreeks bij OCZ.
Prijs bij Tones. In dit geval zeker minimum 75% van nieuw. Bieden dus vanaf 180euro, eronder heeft geen zin.
Gelieve exclusief verzending te bieden. Afhaling kan in Leuven (Wilsele).
Happy bidding, en hou het netjes
PS: ook op Tones
Aanschaf bij Tones van 30/07/2005 (met factuur en garantie dus)
Draait hier 24/7 stock, enkel testwerk gedaan om te benchen : results hier onder (compare url's) :
3D Mark '01
3D Mark '03
3D Mark '05
3D Mark '06
Kaartje haalt redelijke core-snelheden : tot 500Mhz zonder probleem, soms enige artifacts erboven. Zeer goeie memory speeds tot 1410Mhz zonder artifacts. Maar zoals gezegd : draait voor dagelijks gebruik aan stockspeeds. Alles zit erbij : games (nooit gespeeld), kabeltjes, handleiding, drivers...
Huidige prijs : 489 eurotjes
Ik wil liefst zo'n 75% van de nieuwprijs recupereren, onder de 350 hoef je niet te bieden. Meeneem : 400euro.
2) Te koop wegens overaanbod geheugen hier : OCZ PC3500GX-XTC (2x 512Mb)
Splinternieuw, nog niet in mijn bezit. Werd door OCZ omgeruild voor mijn kapotte VX-memory kit dewelke niet meer gemaakt worden. De memory kit is momenteel onderweg van de US naar hier.
Zitten in principe BH-5 chipkes op. Resultaten schommelen op het web : 2-2-2-5 tot 240-245Mhz op 3.2V, 250-260 op 3.4-3.6V. Stock : 216Mhz 2-2-2-5 op 2.8V.
Tenzij dit expliciet door een kandidaat-koper gevraagd wordt zal ik deze niet testen en laat ik de verpakking ook ongeopend. Ik zal van deze latjes waarschijnlijk geen factuur krijgen (aangezien het een omruiling betreft in de USA), maar garantie is er zowiezo rechtstreeks bij OCZ.
Prijs bij Tones. In dit geval zeker minimum 75% van nieuw. Bieden dus vanaf 180euro, eronder heeft geen zin.
Gelieve exclusief verzending te bieden. Afhaling kan in Leuven (Wilsele).
Happy bidding, en hou het netjes

PS: ook op Tones
ad: )
heb kaartje nodig
ochtendbump :applause: