Archief - 8 Games te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cosmo2

Legacy Member
Website 123
Worms and Worms Reinforcements United
Splinter Cell
Dino Crisis
Tony Hawk's Pro Skater 2
Hitman Codename 47
Ghost Recon
A2 Racer

Allemaal te koop voor €5...Ben van Oost-Vlaanderen, Ninove



Note: deze games staan ook op Kapaza en Ebay.be. Dus als er iemand daar hoger bied dan hier, ga ik daar op af...

cosmo2

Legacy Member
Alle games verlaagt naar €2....Komaan mannen, Splinter Cell en Ghost Recon vind je niet in de winkel voor €2 or €5 euries hoor. :)

Mr. SLASH

Legacy Member
vanwaar in ninove ben je , kben van geraardsbergen
anders 5€ voor tony hawk 2

niet teveel krassen op cd ?

cosmo2

Legacy Member
zijn een paar krasje op cd maar werkt nog heel goed. Ben van ninove stad (de "blokken" zoals ze zeggen :) )

Handleiding in het spel ;)

moeder_theresa

Legacy Member
3€ voor Dino Crisis incl. verzending.

Greetz

David

cosmo2

Legacy Member
Moeder_theresa, iemand heeft €8 bod gedaan op Kapaza en heeft het geld al overgeschreven naar mijn rekening, vanavond stuur ik het op ! Dus, Dino Crisis is ook foetsie !!! Al 2 games verkocht...

Zazzoo

Legacy Member
cosmo2 zei:
:D , lol, maar der is al 2 euries geboden op hitman op ebay !!!

http://cgi.benl.ebay.be/Hitman-Code...ryZ30295QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Anders gegistreer u daar en doe een bod...of post hier een nieuw bod, dan zeg ik het wel tegen die gast. Maar als je daar zelf een bod zet, is het meer overtuigend. Want die gaat mij nie geloven dat er iemand hoger geboden heeft (als je bied natuurlijk)

neen zenne duurt te lang ik bied hier 3euro afgehaald, dat die gast hier komt kijken als hij u nie gelooft :D

cosmo2

Legacy Member
Ok, heb hem nog nie kunnen pm'en want Ebay zegt :

We kunnen je vraag niet verzenden. Je hebt het maximum aantal e-mails bereikt dat je per dag kunt verzenden met de functie Contact opnemen met een eBay-lid. Als je contact wilt opnemen met de verkoper van een actieve aanbieding, klik je op de objectpagina onder de gebruikersnaam van de verkoper op de link Vraag het de verkoper. Als je contact wilt opnemen met de koper, klik je op de objectpagina op de link Contact opnemen met de koper.


En 'k heb nog maar 1 mail gestuurd...

Stomme Ebay...

killerbee

Legacy Member
Worms and Worms Reinforcements United
bod van 2 euro indien spel nog perfect werkt en cd zonder krassen op

stuur PM voor verdere afhandeling, aub

cosmo2

Legacy Member
killlerbee zei:
Worms and Worms Reinforcements United
Splinter Cell
Ghost Recon
A2 Racer

indien allen nog beschikbaar: 10 euro incl. verzending

rekeningnr., adres, enz. doorgeven, aub

alvast bedankt,
NC

€12 incl. verzending en 't is goe...

Als het goed is, PM me dan jouw adres en maak je PM Inbox leeg als je wilt...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan