Archief - 80 mm ccfl fans

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nickskeeuh

Legacy Member
ik heb hier 80mm uv-fans liggen
10 red
10 uv orange
10uv-green

5€ per stuk ex. verzending
foto's:
uvgreen5il.jpg

uvorange7dh.jpg

red3jv.jpg

(excuses foor slechte kwaliteit,getrokken met webcam )

staat op
tones
lotverkopen
telenet

nickskeeuh

Legacy Member
4.5€ voor de fans!!!!
en verzending is ook 4.5€
vergeten te vermelden,ze zijn nieuw en dus ook in verpakking

nickskeeuh

Legacy Member
ik heb ze nu ook in mijn pc gestoken,er is dus mogelijkheid om te komen zien voor je koopt!

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
misschien heb ik wel intresse in 8 uv-groene fans indien ik kortingske krijg ..

nickskeeuh

Legacy Member
sorry er zijn nog maar 5 groene :(
maar als je ze alle 5 neemt 3.5€ per fan?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
van waar zijt ge?
Het spijtige is dat ik er minimum 6 zou nodig hebben..

nickskeeuh

Legacy Member
alle dan,ik heb er nog 1ne die voortbestemt was voor mijn pc en er nog niet in beland is,ik zal hem een andere bestemming geven ;) ,dus 6 voor 3.5€?
ik ben van wilrijk(dicht bij antwerpen)

nickskeeuh

Legacy Member
46.7€inc.verzending
maar wil ze eventueel wel komen brengen voor 30€(kwestie van benzine hé ;) )

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
15€ verzending is wel veel ze :doh:

www.depost.be

kost mss maar 5€ die verzending

25€ incl bedoelt ge hopelijk

nickskeeuh

Legacy Member
ik heb geen flauw idee,maar als ge ze koopt ga ikmet de fans naar de post en ga daar het goedkoopste tarief is vragen ;)alhoewel ik toch denk dat dat het meer als 5€ gaat zijn,...

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Tot 2 kg € 3,10 1 binnenlandse Kilopostzegel
Tot 5 kg € 6,20 2 binnenlandse Kilopostzegels
Tot 10 kg € 9,30 3 binnenlandse Kilopostzegels
Tot 20 kg € 12,40 4 binnenlandse Kilopostzegels
Tot 30 kg € 15,50 5 binnenlandse Kilopostzegels

voor zover ik weet ... wegen al die fans samen niet meer dan 5 kg..
dus dan kost het maar 3.10€ ;)

nickskeeuh

Legacy Member
+een doos...
maar ik ga het eens navragen(kwestie van dat ik geen foutief bedrag zeg ;) )
en ik heb hier nog nen 7de gevonden,moet die er ook bij?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
een doos mag gelijk welke doos zijn..
dat mag zelf een toe geplakte schoenendoos zijn, zolang het adres er leesbaar op is ..
ik wil voor de 7 coolers 28 € incl. verzending geven..

dat is 24.50€ voor de coolers + 3.50€ verzending

nickskeeuh

Legacy Member
ok,maar ik verzend wel in een officiele doos,dat is dan 3.50€ verzending+1.65€ voor doos=5.15€ verzending=29.65€ inc.=>29.50 inc.
pm onderweg voor verdere afhandeling :cool:

nickskeeuh

Legacy Member
en omdat al mijn groene verkocht zijn ben ik goed gezind en ga ik onozele goedkope verkopen doen:
koop 5 UV-oranje en 5 rode aan de prijs van 30€!!!dat is 3€/stuk=>normale winkelprijs +-12€/stuk!!!!!!
dit is natuurlijk exculusief verzending ;)
verzending zal 5.15€ bedragen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan