Archief - 8800gts

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

duc1977

Legacy Member
SephirothSnake zei:
ik heb een EVGA ACS³ 320mb @ 620 MHz 950 MHz

http://www.techpowerup.com/gpuz/bkumg/

kan ik die in SLI zetten met uw kaart?

Mijn kaart kan SLi. Maar ofdat deze zal samen werken met de jouwe...weet ik niet. Geen ervaring met SLi.

Ik dacht eerst dat ze moesten van hetzelfde merk zijn. Maar dit is ondertussen al veranderd.

Misschien kan je er een topic over openen ;)

duc1977

Legacy Member
upie

200€ is meeneem incl verzending of afhaling (wil komen brengen, als het niet te ver is)

duc1977

Legacy Member
even een update.

al 2keer een bod van 175 op 2dehands. En iemand die via telefoon een bod gedaan geeft van 200. Maar dat gaat hij ook nog bod doen op 2dehands.
Ik sluit morgen avond af!!!

-dawnz-

Legacy Member
SephirothSnake zei:
ik heb een EVGA ACS³ 320mb @ 620 MHz 950 MHz

http://www.techpowerup.com/gpuz/bkumg/

kan ik die in SLI zetten met uw kaart?

ja ze zullen werken maar de clocks van de snelste kaart gaan automatisch aangepast worden naar de clocks van de kaart me de laagste clocks.

maar je kan ze overclocke zodat ze allebij op 620/950 draaien ;)

mythe

Legacy Member
duc1977 zei:
even een update.

al 2keer een bod van 175 op 2dehands. En iemand die via telefoon een bod gedaan geeft van 200. Maar dat gaat hij ook nog bod doen op 2dehands.
Ik sluit morgen avond af!!!
Heb wel interesse.
Maar zal dat geen bottleneck worden voor mijn pentium 4 3,4GHz?

DoomSayerSantos

Legacy Member
mythe zei:
Heb wel interesse.
Maar zal dat geen bottleneck worden voor mijn pentium 4 3,4GHz?
dat mag je wel verwachten dat het een bottlekneck zal zijn.
maar dan nog is het tezien welke gpu je nu hebt.

duc1977

Legacy Member
ik denk dat vele cpu's van ne een bottleneck zijn. Op de website van BFG raden ze een X6800 aan !? lol

DoomSayerSantos

Legacy Member
duc1977 zei:
ik denk dat vele cpu's van ne een bottleneck zijn. Op de website van BFG raden ze een X6800 aan !? lol
nja die doet ook maar 2.9*ghz ofzo
denk dat eendere welke C2D wel voldoende is voor een 8800GTS.

Gamer

Legacy Member
bwa, ik weet niet, een grafische kaart is toch om je CPU te ontlasten niet ?
Afhankelijk welk spel CPU depended is.
Meeste hangen af van je grafisch kaartje, dus je zal het zeker merken.

duc1977

Legacy Member
Ik zie dat jou kaart nieuw nog 140€ kost. Dus moet 80-100€ haalbaar zijn. Misschien meer....Maar ik ben een slechte schatter hoor :p

mythe

Legacy Member
duc1977 zei:
Ik zie dat jou kaart nieuw nog 140€ kost. Dus moet 80-100€ haalbaar zijn. Misschien meer....Maar ik ben een slechte schatter hoor :p
Is niets. Moet het gewoon vrij zeker weten, daarmee.
Want wil niet meer dan 100 euro opleggen voor men grakatje :).

benwake

Legacy Member
benwake zei:
bwa 175€ zie ik ook wel zitten, ma bon ik hoor het wel zeker ;)

aangezien ik zie dat je op tones morgen afsluit wou ik dit even bevestigen,
afgehaald en contant betaald ! (geen gezever met mij, check itrader :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan