Archief - 8800GTX 768 mbddr3~

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer

Legacy Member
Tja, je hebt nu ook geen factuur en verkopen met winst op dit forum mag blijkbaar niet.
ik bied je € 355 afgehaald indien het kaartje in perfecte staat is met alle toebehoren.

XerberuZ

Legacy Member
factuur zit nog bij een colega van mij die mij al een maand aan het beloven is alle facturen te geven van die spullen . kaart is van maart of april dacht ik
kaart komt van bij autosoft te lommel en die is daar goe gekend .
moestern er problemen zijn kan de koper dan via mij reageren
als de koper een pm stuurd na afhandeling met zijn gegevens bezorg ik dat factuur als ik het krijg .

Smitch

Legacy Member
afgehaald =/ euhm tot waar kan je brengen? want gent is nu niet naast mijn deur eigelijk

Acidh

Legacy Member
Xerberuz,

Wie is die maat van bij u op het werk ?
Ik kan namelijk geen aankoopfactuur in die periode terugvinden van een Xpertvision 8800GTX kaartje.
Bij mijn weten is dat merk ook nooit verkocht geweest in onze winkel.

greetz

Juve9le

Legacy Member
Acidh zei:
Xerberuz,

Wie is die maat van bij u op het werk ?
Ik kan namelijk geen aankoopfactuur in die periode terugvinden van een Xpertvision 8800GTX kaartje.
Bij mijn weten is dat merk ook nooit verkocht geweest in onze winkel.

greetz

als ge niet geïnteresseert zijt in het product, blijf dan uit mijn topic aub
dit kon je evengoed via PM regelen

Smitch zei:
:) ? let me know plz
zie PM

Juve9le

Legacy Member
stand van zaken:
8800GTX
belgianskunk: 7800gt + €400 excl
Waterkoelingsblok
Smitch: 60excl

tarske

Legacy Member
Man man man,het regent hier reports over deze thread

Ik ga deze sluiten om volgende redenen:
1) die factuurdiscussie is hier niet op zijn plaats,vecht dit onderling maar uit en bij een volgende verkoop zet je van in de beginpost melding incl of excl factuur maar zoek het uit alvorens je de thread start !!!
2) verkopen met winst,dat is hier idd niet de bedoeling,er is hier onlangs van een ander member ook een thread gesloten wegens winstbejag en gezever over het al dan niet bezitten van btwnummer en bla bla dus passen we dat hier ook toe !

Ik ga hiervoor geen infraction geven en als je voor dit product een nieuwe thread wil starten wacht je 3 dagen en denk aan wat ik hierboven gezegd heb.
Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan