Archief - A64 systeem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D-roc

Legacy Member
Ik verkoop mijn pc (zie sig).
Wat er ni bijstaat is het tv kaartje van compro.
Ook het moederbord is vervangen door een k8n.

Verder als scherm een IIyama 21" CRT scherm

Logitech wireless desktop mx ofzoiet.

starten vanaf 500 euro aub.

Kben van Deurne bij Antwerpen.

Wordt in het geheel verkocht

Robain

Legacy Member
richtprijs zonder CRT en logitech wireless desktop?

wanneer en waar aangekocht? facturen? garantie? ...

ben je eventueel bereid te leveren in Gent of Brugge?

D-roc

Legacy Member
geen flauw idee eigelijk...
zeg maar iets...

Waar in gent is het...ik kom heel soms in wetteren... dus kan het wel is combineren.... mits het bod meevalt hé

krikke31

Legacy Member
hoeveel zonder da scherm D-roc??? Ben van schoten, dus moesten we ne deal krijge ophalen no problem!!!

Chris_147

Legacy Member
Hoeveel zou je voor het scherm willen?
Heb je daar de juiste specs van?
Staat?

passero

Legacy Member
en hoeveel ram heeft de videokaart? Is het een goeie? Ik volg die videokaarten niet meer omdat het toch allemaal zo snel vernieuwd.
Kan het systeem bijvoorbeeld BF2 aan? Zo ja op welke details? dan heb ik een referentie ;)

Indien het deftig is, heb ik eventueel wel intresse

D-roc

Legacy Member
ram videokaart weet ik niet eigelijk.. kgeloof 128mb. kheb hier het boekje voor mij liggen maar daar staat nix van in.

kheb nog nooit BF2 gespeeld dus kweet et niet goed.
't is ondertussen al een verouders kaartje... Maar bv toen ik in den tijd CoD en MoHaa op speelde ging het goed.

Chris_147

Legacy Member
Ik had eigenlijk liever een 21", maar vermits je dichtbij woont:
20 euro voor het scherm.

Als je het een belachelijk bod vind, sorry :crazy:

krikke31

Legacy Member
hey d-roc, 320euro zonder scherm en zonder logitech desktop !!!!

krikke31

Legacy Member
Heb je eigelijk nog garantie op sommige stukken? En dat tvkaartje moet ook ni echt zou ni weten waar je dat voor gebruikt, of hoe je da gebruikt !!!!

D-roc

Legacy Member
sorry was heel vandaag heel de dag afwezig.

@krikke31: bod genoteerd
nee, enkel het moederbord. Maar die is plotseling defect geraakt. Denk dat het daar aan ligt. Hij is nu binnen en ze gingen hem nakijken.

@chris_147: sorry had er toch liever meer voor gekregen.

Ik kan het ook via een collega verkopen maar hangt ervan af of hij geld genoeg heeft (leerkontrakt)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan