Archief - Acer laptop Travelmate 240

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

faselna

Legacy Member
Verkoop een Acer travelmate 240

Intel Celeron 2600Mhz

256 MB geheugen

Intell 64 Grafische kaart (not shared)

15" TFT

30GB harde schijf

Netwerkkaart ,modem

4 x USB 2.0

DVD/CDRW

azerty BE keyboard

Alles is er bij dus software windows xp in het Nederlands,Frans,Engels .

Handleidingen in het NL

Nog wat andere software Norton,DVD soft enz

Batterij ga 2 uur mee

Geen garantie meer .

1.5 Jaar oud (weinig gebruikt)

Bieden vanaf 400€ Meeneem 650€ ruilen kan evt ook

FOTO -----> http://a526.g.akamai.net/7/526/14067/v1/img.priceminister.com/photo/259404945_L.jpg

psycho_256

Legacy Member
spijtig dat je neit egintresserd bent kmoe eerst avn dat allemaal afgerake voor dak hem kan kope

faselna

Legacy Member
psycho_256 zei:
spijtig dat je neit egintresserd bent kmoe eerst avn dat allemaal afgerake voor dak hem kan kope


Sorry vind niks wat ik kan gebruiken en probeer dat alles hier te verkopen veel succes alvast .

faselna

Legacy Member
Skyflyerke zei:
Waarom doe je'm weg?



Heb er 3 staan dus deze mag weg is ook weinig gebruikt geweest alleen wat surfen en teksverwerking .

Je mag altijd komen kijken en testen .

psycho_256

Legacy Member
faselna zei:
Sorry vind niks wat ik kan gebruiken en probeer dat alles hier te verkopen veel succes alvast .


ebbek al geprobeerd om da hier te zette ma zonder succes

VeGGy

Legacy Member
wilde em ms ruile voor ne:

AMD Athlon 2400+
Asus Moderbord X serie ofzo
Videokaart 128MB Radeon 9800
40GIG Harde schijf
256 MB DDRam(400)
Plextor CD Writer
DVD Lezer

ik leg er nog eens 100€ bovenop
weet wel nog zie zeker wacht op de toelating van ouders maar zou je akkoort gaan?

faselna

Legacy Member
VeGGy zei:
wilde em ms ruile voor ne:

AMD Athlon 2400+
Asus Moderbord X serie ofzo
Videokaart 128MB Radeon 9800
40GIG Harde schijf
256 MB DDRam(400)
Plextor CD Writer
DVD Lezer

ik leg er nog eens 100€ bovenop
weet wel nog zie zeker wacht op de toelating van ouders maar zou je akkoort gaan?


Nee sorry

toch bedankt

Kwertie

Legacy Member
Heeft die wlan?
'k kan alvast een bod doen van 400€ maar kan pas vanaf 1 februari halen in station (heb examens)

faselna

Legacy Member
Kwertie zei:
Heeft die wlan?
'k kan alvast een bod doen van 400€ maar kan pas vanaf 1 februari halen in station (heb examens)


Moet ik is bekijken anders kan ik er evt een wlan pmci kaart insteken indien gewenst .

Bod genoteerd


allee mensen das een goeie laptop das meer dan 400euro waard

DiTn

Legacy Member
faselna zei:
Moet ik is bekijken anders kan ik er evt een wlan pmci kaart insteken indien gewenst .

Bod genoteerd


allee mensen das een goeie laptop das meer dan 400euro waard


435 €
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan