Archief - Acer Travelmate 4000 LMi (Centrino + R9700 Mobile)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ow_jeih

Legacy Member
Omdat ik het nog amper gebruik, verkoop ik mijn laptop.

Het gaat over:
Specs
- Intel Mobile 1400MHz
- 512MB RAM
- 60GB HDD
- R9700 Mobile

Uitleg:
Laptop is in zeer goede staat, is goed verzorgd geweest en is altijd met laptop-rugzak verplaatst geweest. Dode pixels zijn er niet, krassen zijn aanwezig, maar alleen maar op de top (dus achterkant van scherm).

Spelletjes spelen is goed mogelijk, GTA San Andreas ging zeer vlot alvast :D

Voor de rest valt er niet veel te zeggen, alles is nog aanwezig:
- Factuur (laptop is van februari 2005)
- Doos, boekjes
- Windows XP Home
- Lader

Pictures:
PICS
Die foto's zijn met macro functie getrokken -> stof goed zichtbaar, er zijn dus geen krassen inwendig, alleen maar op de klep van het scherm ;)

MINIMUMPRIJS: 400euro (opbieden +5euro)
MEENEEMPRIJS: GEEN

Bieden = kopen, anders blacklist
Verzenden kan, maar aangetekend en op kosten van koper
Afhalen kan, in Antwerpen (Brasschaat) of Gent (Oostakker)

Tekoop op:
TONES
LOTVERKOPEN

El ByToS

Legacy Member
bod 405€
nog garantie op ?
rond hoeveel zullen verzendingskosten dan liggen ?

Ow_jeih

Legacy Member
Ik heb die extra garantiepack niet gekocht, geen garantie meer dus.

Ik ga de doos eens maken en wegen, dan kan ik zeggen hoeveel aangetekende verzending juist kost :)

Extra info:

- 15inch scherm
- DVD-RW
- 10/100mbit LAN & 54mbit WiFi
- 3*USB 2.0
- Infrarood
- D-SUB & S-Video

El ByToS

Legacy Member
Ow_jeih zei:
Ik heb die extra garantiepack niet gekocht, geen garantie meer dus.

Ik ga de doos eens maken en wegen, dan kan ik zeggen hoeveel aangetekende verzending juist kost :)

cava... is der ook een afsluitdatum ?

|XcW|

Legacy Member
Ik kan misschien 500€ bieden als ik mijn pc verkocht krijg. Maar kzal het eerst aan men ouders moeten vragen :)

El ByToS

Legacy Member
zie dat er op lotverkopen al 420€ geboden is dus hierbij : 425€ excl
het ander bod dat op tones is gebracht pak ik niet als 'exclusief' , aangezien je hier ook kosten voor moet doen

Ow_jeih

Legacy Member
batterij gaat iets meer dan 2uur mee als die volledig open staat (1400MHz en 100% LCD)

als ge LCD settings minder zet, gaat die makkelijk 2,5uur mee en misschien zelfs 3uur.

Gewicht van doos incl. laptop is minder dan 10KG.

Verzenden is dus 11.10euro (+4euro aangetekende) dus een dikke 15euro

Ik ga een andere manier van afsluiten hanteren. Bied er maar op los, en 24uur na het hoogste bod wordt er afgesloten. Succes ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan