shairi
Legacy Member
Kheb deze grafische kaart nog liggen nen: ATI 9550 SE van tybotech (mocht da iets uitmaken).
Kzou der graag nog iet van rond de dertig voor willen.
Ik kan ze brengen in gent(dit weekend aangezien ik bij vader ben), in lokeren zou het makkelijkst zijn daar loop ik school of in waasmunster want daar woon ik, sint-niklaas is ook nie direct een probleem pijsek en als ge elders woont moe ge der ma omkomen he.
Kben dus wel een weekend weg nie boos zijn als ik nie direct reageer.
EDIT: beter zo?
Kzou der graag nog iet van rond de dertig voor willen.
Ik kan ze brengen in gent(dit weekend aangezien ik bij vader ben), in lokeren zou het makkelijkst zijn daar loop ik school of in waasmunster want daar woon ik, sint-niklaas is ook nie direct een probleem pijsek en als ge elders woont moe ge der ma omkomen he.
Kben dus wel een weekend weg nie boos zijn als ik nie direct reageer.
EDIT: beter zo?