Archief - Akasa moddingstuff

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Innerlife

Legacy Member
Wat Akasa modding stuff.. alles is nieuw en ongeopend
Once again.. :p vermoedelijk de laatste keer dat ik dit alles aanbied



GELUIDSDEMPENDE MATTEN

Geluidsdempende matten dienen vanzelfsprekend om je pc stiller te maken. Ze reduceren de hoge tonen en helpen weldegelijk! Bovendien zullen ze de koelingsprestaties van je case amper beinvloeden indien je airflow ok is!

Er zijn 2 types, het formaat voor MIDI cases en het formaat voor MAXI cases.
De installatie is erg simpel, het zijn zelfklevende matten die aan de wanden van je case dienen gevestigd te worden (vanbinnen dus).

De nieuwprijs ligt rond de € 17 à € 20!



Akasa PAX-1 Noise-reduction FOTO
INFO & REVIEW
Prijs excl: € 10

De PAX-1 matten zijn geschikt voor een MIDI case.


Akasa PAX-2 Noise-reduction FOTO
INFO & REVIEW
Prijs excl: € 12

De PAX-2 matten zijn geschikt voor een MAXI case.



FANCONTROLLER


Een deftige, compacte fancontroller tegen een zéér sterke prijs. Er kunnen 3 fans mee geregeld worden, en bovendien zitten er 2 extra USB poorten op.


Akasa AK-FC-06 Silver FOTO
INFO
Prijs excl: € 10




UVWIRE


Met uvwire kan je allerlei modding projectjes uitvoeren, het is dus op zen simpels gezegd "electriciteitsdraad" die UV reagerend is. Men gebruikt dit vooral op pcvlak, maar ook bij auto tuning kan men dit nuttigen.

Ac Ryan 10m UVwire RED
Prijs excl: € 7

Ac Ryan 10m UVwire GREEN
Prijs excl: € 7

Corsair Window Etch
Prijs excl: € 1,5





Verzendkosten zijn variabel:
€ 3,70 of € 1,50 of € 0,50 (hangt af van wat het juist is en hoeveel stuks)

Innerlife

Legacy Member
Goh, daar vraag je wat :p Daar kan ik eigelijk heel moeilijk precies op antwoorden, maar dat is allesinds een redelijk "verwaarloosbaar" gewicht. Niet dat dat het gewicht heeft van een stuk echt tapijt ofzo..
Ik kan dat namelijk ook moeilijk precies nagaan omdat ik de verpakking niet wil schenden.

//edit: had er nog ééntje los liggen; ik gok op een 50gram

Innerlife

Legacy Member
Tot vanavond doe ik nog een actie van €3 verzendkost, want morgen slaan de prijzen op hé :P (naar €3,70)

Dus voor de twijfelaars, het is NU of nooit! :)

Kilopostzending is weliswaar enkel geldig voor de matten/fancontroller

Box

Legacy Member
Spijtig, dan is het niet wat ik zoek.
Ik zoek iets dat echt massa aan mijn panelen toevoegt...
(toch nog gratis upje ;) )

Innerlife

Legacy Member
Voila, bedankt om nog even te reageren :)

Ik laat dit nog open tot vanavond en dan stopt de aanbieding

Innerlife

Legacy Member
Omdat het de laatste avond is dat de aanbieding hier staat, hou ik de verzendkost op €3 extra, dat is dus inderdaad 70 cent goedkoper dan normaal.

Komaan twijfelaars :p

Innerlife

Legacy Member
& de prijs is 10 excl, sorry :) (wat neerkomt op 13,50, kwil het nog afronden naar beneden :p )

heb nog één stuk trouwens..

XYRIS

Legacy Member
Fancontroller aangekomen,
(koddig ding :) )

heb je gewhitelist.. als je hetzelfde doet...

Innerlife

Legacy Member
Done :)

Aangezien deze thread aangewakkerd blijft, het enige wat nog over is zijn paxmate plus matten voor maxi cases, nog 3 stuks te gaan aan € 15 incl/stuk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan