XYRIS
Legacy Member
Hallow,
Ik doe dit weg omdat het van mijn zus is en normaal zou dit in
mijn pc steken omdat de "thuis-pc" die poort niet heeft. Maar nu
staat mijn pc op mijn kamer en dus kan zij het niet meer echt gebruiken,
en ik kan der ook niks mee doen. En moest ik ooit nog iets moeten doen dan
heeft mijn laptop ingebouwde infrarood.
http://users.telenet.be/XYRIS/AmazaPc Infrarood/
Specs kan je zo op die foto's zien.
Je moet gewoon zien dat je moederbord
een "IR" poort heeft en dan gewoon op pluggen.
Je hoeft geen software te installen.
Soms moet je dan in bios nog IR aanzetten
maar hier moest ik dat niet doen.
Ik doe dit weg omdat het van mijn zus is en normaal zou dit in
mijn pc steken omdat de "thuis-pc" die poort niet heeft. Maar nu
staat mijn pc op mijn kamer en dus kan zij het niet meer echt gebruiken,
en ik kan der ook niks mee doen. En moest ik ooit nog iets moeten doen dan
heeft mijn laptop ingebouwde infrarood.
http://users.telenet.be/XYRIS/AmazaPc Infrarood/
Specs kan je zo op die foto's zien.
Je moet gewoon zien dat je moederbord
een "IR" poort heeft en dan gewoon op pluggen.
Je hoeft geen software te installen.
Soms moet je dan in bios nog IR aanzetten
maar hier moest ik dat niet doen.